Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linda2009 skriver:Han kunne mærke på mig at der var noget galt, så jeg sagde det som det var... At jeg elskede ham, men ikke på den måde som kærester burde gøre. Mine følelser har ganske enkelt ændret sig. Jeg ville sige det en ganske almindelig aften, hvor du siger til ham, at du har noget vigtigt at snakke med ham om, og så derefter sige det. der findes aldrig et rigtig tidpunkt at servere sådan en besked på. Desværre. Men få det fortalt så hurtigt som muligt så I begge kan komme videre på en god måde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver:jah puh det må ha været hårdt her er det os meget slemt da min kæreste faktisk ingen venner har. han har kun mig at snakke med. vilket jo gør det lidt hårdere ja sådan er det os lidt ved os. jeg sys mere han er en kammerrart Men hvordan sagde du det så til ham? over en midag eller?
Anonym skriver:så blev det sagt desvære med gråd og tåre fra hans side men nu er det sagt og hold da op en lettelse .. puuh nu ska han lige komme sig og så ska vi ha styr på det praktiske.tak for hjælpen piger
Mathilde skriver:Godt du har fået det sagt og at det er en lettelse for dig... Det må betyde, at det var det helt rigtige at gøre.Alt mulig held og lykke til digKnus Mathilde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128