hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg har nu besluttet at gå fra min kæreste.

Min kæreste har meget let til tåre så jeg er meget nærvøs for hvordan han vil ta det.
jeg har tidliger oplevet at slå op med en hvorefter han prøvede at begå seævmord, og det vil jeg self gøre alt for ikk sker her.

spørsmålet er så hvordan ska jeg sige det til ham?
det sku jo gerne siges så mildt som muligt.

jeg har tænkt noget i retning af :
fortælle ham at mine følser for ham ikke er der mere, de er blevet mindre ed tiden.
Hvis jeg selv kunne bestemme ville jeg ha følser for ham igen, men da dette ikke kan lade sig gøre syndes jeg at vi ska flytte fra hinanden.

er der mere jeg kan tilføje som gør det mildere? Vil så nødig såre ham da han jo er rigtig sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Pige2009

Hejsa.

Jeg gik fra min kæreste gennem 7 år for ikke så længe siden og følelserne var der simpelthen ikke mere, så det var et skridt jeg følte jeg var nødt til at tage, selvom vi stod overfor et bryllup kort tid efter. Han var selvfølgelig meget ked af det, bitter og alle de andre følelser som unægteligt melder sig i sådan en situation. Jeg synes det er en god måde, at du vil fortælle ham det på.

Held og lykke med det hele...

Knus.

Anmeld

29. maj 2009

fam.4xc

Anonym skriver:

Min kæreste har meget let til tåre så jeg er meget nærvøs for hvordan han vil ta det.
jeg har tidliger oplevet at slå op med en hvorefter han prøvede at begå seævmord, og det vil jeg self gøre alt for ikk sker her.

fortælle ham at mine følser for ham ikke er der mere, de er blevet mindre ed tiden.
Hvis jeg selv kunne bestemme ville jeg ha følser for ham igen, men da dette ikke kan lade sig gøre syndes jeg at vi ska flytte fra hinanden.

er der mere jeg kan tilføje som gør det mildere? Vil så nødig såre ham da han jo er rigtig sød

Der vil stort set altid være en såret part når folk vælger at gå fra hinanden...

Og ja man føler sig led, men det er trods alt ledere at blive i et forhold man egenlig ik føler man bør være i.

Pøj pøj - det er ik nemt, men tiden heler alle sår.

Anmeld

29. maj 2009

little-star

åh det er aldrig let at skulle sige sådan noget, speciel ikke når man ved den anden person blir såret.

men jeg tænker lidt at det er vigtig at du holder fokus på at det er dig der ikke har de rette følelser mere og at du ik får det lagt over på ham at han har gjort noget forkert.

Anmeld

29. maj 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Jeg gik selv fra min x-mand (efter 12 år) på nogenlunde samme måde som den du beskriver og det gik stille og roligt...til trods for at den eneste familie han følte sig tæt med, var min....pyyyhaaa det gjorde det bare endnu sværere synes jeg  Men det var også mine følelser der ikke var der mere...følte mere at han var min bror end min mand

Synes at det lyder som en rigtig fornuftig måde'

Held & Lykke med det

Anmeld

29. maj 2009

Anonym trådstarter

linda2009 skriver:

Hejsa.

Jeg gik fra min kæreste gennem 7 år for ikke så længe siden og følelserne var der simpelthen ikke mere, så det var et skridt jeg følte jeg var nødt til at tage, selvom vi stod overfor et bryllup kort tid efter. Han var selvfølgelig meget ked af det, bitter og alle de andre følelser som unægteligt melder sig i sådan en situation. Jeg synes det er en god måde, at du vil fortælle ham det på.

Held og lykke med det hele...

Knus.

mine følser har ikk været der i et stykke tid nu. har lisom håbet at de kom tilbage. men det gør de ikk.

Jeg håber bare at han kan holde til det

men tak. jeg tror det måden har får det at vide på.

hvordan fik i jeres snak? barw en almindelig dag hjemme eller?

Anmeld

29. maj 2009

Anonym trådstarter

fam.4xc skriver:

Der vil stort set altid være en såret part når folk vælger at gå fra hinanden...

Og ja man føler sig led, men det er trods alt ledere at blive i et forhold man egenlig ik føler man bør være i.

Pøj pøj - det er ik nemt, men tiden heler alle sår.

ja devære

ja det er os det jeg er kommet frem til med mig selv.

Anmeld

29. maj 2009

Anonym trådstarter

little-star skriver:

åh det er aldrig let at skulle sige sådan noget, speciel ikke når man ved den anden person blir såret.

men jeg tænker lidt at det er vigtig at du holder fokus på at det er dig der ikke har de rette følelser mere og at du ik får det lagt over på ham at han har gjort noget forkert.

nej slet ikke
og det gør det da slet ikk bedre at han elsker mig utroligt højt. øv øv

ja det gør jeg os. det er jo slet ikk hans fejl

Anmeld

29. maj 2009

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Jeg gik selv fra min x-mand (efter 12 år) på nogenlunde samme måde som den du beskriver og det gik stille og roligt...til trods for at den eneste familie han følte sig tæt med, var min....pyyyhaaa det gjorde det bare endnu sværere synes jeg  Men det var også mine følelser der ikke var der mere...følte mere at han var min bror end min mand

Synes at det lyder som en rigtig fornuftig måde'

Held & Lykke med det

jah puh det må ha været hårdt

her er det os meget slemt da min kæreste faktisk ingen venner har.
han har kun mig at snakke med. vilket jo gør det lidt hårdere

ja sådan er det os lidt ved os. jeg sys mere han er en kammerrart

Men hvordan sagde du det så til ham? over en midag eller?

Anmeld

29. maj 2009

Pige2009

Anonym skriver:

mine følser har ikk været der i et stykke tid nu. har lisom håbet at de kom tilbage. men det gør de ikk.

Jeg håber bare at han kan holde til det

men tak. jeg tror det måden har får det at vide på.

hvordan fik i jeres snak? barw en almindelig dag hjemme eller?

Han kunne mærke på mig at der var noget galt, så jeg sagde det som det var... At jeg elskede ham, men ikke på den måde som kærester burde gøre. Mine følelser har ganske enkelt ændret sig.

Jeg ville sige det en ganske almindelig aften, hvor du siger til ham, at du har noget vigtigt at snakke med ham om, og så derefter sige det. der findes aldrig et rigtig tidpunkt at servere sådan en besked på. Desværre. Men få det fortalt så hurtigt som muligt så I begge kan komme videre på en god måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.