Tråd om Dagens pligter:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Jeg høre også alt. Men kan rigtig godt li det som er lidt anderledes :-)

Så kommer du til at elske den akustiske version. Der kan man virkelig høre nuancerne og hans cry i stemmen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

MeMe

Så kommer du til at elske den akustiske version. Der kan man virkelig høre nuancerne og hans cry i stemmen

Men jeg tror jeg har hørt den på P3 inden den blev remixet og ugens uundgåelig :-) Han har en fed stemme:-)

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Men jeg tror jeg har hørt den på P3 inden den blev remixet og ugens uundgåelig :-) Han har en fed stemme:-)

Mega og os ret lækker.. Hvem havde lige gættet på at han var fra jerusalem

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Mega og os ret lækker.. Hvem havde lige gættet på at han var fra jerusalem

Har ikke set ham men det må jeg nok heller:-)

Jeg er også ret vil med FUN! Jeg kan godt lide den twist af simon and Garfunkel der er i meget musik fortiden:-)

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Har ikke set ham men det må jeg nok heller:-)

Jeg er også ret vil med FUN! Jeg kan godt lide den twist af simon and Garfunkel der er i meget musik fortiden:-)

Ja de er os bare mega god.. Årh hørte en tysk mand på et tidspunkt der os bare havde en sprød stemme men nu kan jeg bare ikke komme på hvad han hedder

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Ja de er os bare mega god.. Årh hørte en tysk mand på et tidspunkt der os bare havde en sprød stemme men nu kan jeg bare ikke komme på hvad han hedder

Sig endelig til:-):-) Måske vi skal oprettet en tråd om lækkert musik som ikke bliver spillet på nova.fm :-) Gætter lidt på det heller ikke er din favorit radio:-)

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Sig endelig til:-):-) Måske vi skal oprettet en tråd om lækkert musik som ikke bliver spillet på nova.fm :-) Gætter lidt på det heller ikke er din favorit radio:-)

Det ku være fedt ja.. Njah radio er generelt ikke lige mihøre musik efter hvad humør og stemning jeg er i så vil hellere selv finde det

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Det ku være fedt ja.. Njah radio er generelt ikke lige mihøre musik efter hvad humør og stemning jeg er i så vil hellere selv finde det

Her hjemme køre p3 konstant (næsten). Efter vi har fået Elias er det ikke så tit vi høre Cd.mere. Så bliver det Åh Abe eller Skæg med Bogstaver. ( fantastisk cd)

Men det sker en gang i mellem at min mand leger "DJ":-) Det også MEGET mærkeligt musik engang i mellem:-)

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Her hjemme køre p3 konstant (næsten). Efter vi har fået Elias er det ikke så tit vi høre Cd.mere. Så bliver det Åh Abe eller Skæg med Bogstaver. ( fantastisk cd)

Men det sker en gang i mellem at min mand leger "DJ":-) Det også MEGET mærkeligt musik engang i mellem:-)

Den har jeg ikke hørt om, den må jeg lige kigge på.. Er ikke rigtig til p3 må jeg indrømme.. Syntes værterne er sååååå kedelige

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Den har jeg ikke hørt om, den må jeg lige kigge på.. Er ikke rigtig til p3 må jeg indrømme.. Syntes værterne er sååååå kedelige

Har oprettet en tråd nu:-) Jeg har sat en af mine yndlings sange ind:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.