Tråd om Dagens pligter:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Hold op du få en hård dag Du må sige til hvis du skal ha hjælp til noget af det

Tro du har ret med musikken:-):-):-)

Jamen du kommer da bare forbi til en kop kaffe hvis du har behov for at få den der afslappede følelse ind i kroppen, tænker lidt at jeg smitter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

MyLove E

Kitty-Katten skriver:

Min to-do liste er også lang i dag:
Støvsuge
Vaske gulv
Rydde op
Tørre støv af
Klippe busk
Handle ind til weekenden
Bage havregrynskager
Bage honning hjerter
Gøre ovn rent
Gøre badeværelse rent

Vi skal fejre Phillips 1 års fødselsdag på søndag så der er jo lige en del der skal være i orden :-) heldigvis har jeg fri i dag.
Er næsten færdig med det hele. Mangler nu busken og indkøbene :-D

Ja Puha det var noget af en liste

De ser vildt gode ud dine kager:-) Stort tillykke med hende:-)

Anmeld

26. oktober 2012

Miss BananaHammock

Jeg er nok heller ikke så sjov at høre på....

har indtil nu lagt på sofen og prøvet på at indhente nattens manglende søvn. Henover middag kommer manden hjem og skal i gang med vores ombygningsprojekt - mens jeg skal overveje om jeg skal i bad og ud og handle. Det er vist dagens hårdeste opgave

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Jamen du kommer da bare forbi til en kop kaffe hvis du har behov for at få den der afslappede følelse ind i kroppen, tænker lidt at jeg smitter

Det kunne være så hyggeligt men jeg kom til at slappe lidt:-):-) Så jeg skal ha lavet mad når jeg kommer hjem fra Fys, og hente fisen inden kl15. Ja og så skal jeg selv være klar kl 16 hvor vores barnepige kommer og så skal vi afsted kl 16.30:-)

JA OG HAR FAKTISK OGSÅ TRAVL NU!!!!!!! Skal være ved Fys om 45min og har ikke været i bad:-)

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Uh den er også FANTASTISK:-):-):-)

God bedring med hende

Mega fantastisk.. Hvis du ikke har set ham spille den akustisk så gør dig selv en tjeneste og hop på youtube og se det.. Tak hun er heldigvis godt tilpas på trods af sygdom.. Også må rengøring og alt det kedelige vente

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

D

Mega fantastisk.. Hvis du ikke har set ham spille den akustisk så gør dig selv en tjeneste og hop på youtube og se det.. Tak hun er heldigvis godt tilpas på trods af sygdom.. Også må rengøring og alt det kedelige vente

Det må jeg heller gøre:-):-):-)

Yes endelig en her inde jeg har samme musik smag sammen med:-)

Anmeld

26. oktober 2012

M&N

Her HAR jeg :

Støvsuget hele lejligheden

Gjort rent på badeværelse

Vasket låger og gulv i køkken

Vasket vinduer

Gået med hundene (selvfølge)

Lige nu står den på afslapning til manden og svigerfar kommer hjem med lille pigens nye seng samt så skal vi hjem til svigermekanikken hele weekenden og hygge

Anmeld

26. oktober 2012

naomi

Jeg havde egentlig ikke nogen planer for dagen i dag men jeg kunne simpelthen ikke bare ligge på sofaen. Så jeg gik i gang med at rydde op og sortere  i sønnemands legetøj, vaske hans bamser, gøre emhætte ren, vaske tøj og sådan lidt

Har det nu bedst når jeg har udrettet lidt i løbet af en dag

Anmeld

26. oktober 2012

L&V

Tauf skriver:

Je

Det må jeg heller gøre:-):-):-)

Yes endelig en her inde jeg har samme musik smag sammen med:-)

Jeg kan mere eller mindre li al slags musik. Ej okay det er os løgn jeg hader Taylor swift

Anmeld

26. oktober 2012

MyLove E

Månsson skriver:

Jeg kan mere eller mindre li al slags musik. Ej okay det er os løgn jeg hader Taylor swift

Jeg høre også alt. Men kan rigtig godt li det som er lidt anderledes :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.