Brokke indlæg kan jeg vist sagtens kalde denne tråd

åh synes jeg har en heleveds masse problemer lige for tiden og tuder jeg igen efter en snak med lægen.
Har haft så svært ved at min gynækolog ser mig hver 4 mdr og siger, din pco ser bedre ud men du skal tabe dig mere. Jeg har tabt mig 16 kg, og sidste gang jeg var afsted ved ham var det som om han virkelig havde skruet bissen på og besluttet sig for at ødelægge min drøm, jeg fik blandt andet at vide at han ville altså ikke røre mig før jeg vejede 84 kg, og som jeg var nu var jeg jo ALT for stor til at blive en mor. hvis jeg virkelig ønskede at tabe mig så kunne jeg jo købe mig til en fedmeoperation(vejer 104kg) ja altså jeg er overvægtig men sku da ikke inde i den kategori.
Man taber sig sku da ikke 36kg over en nat, og jeg siger jo ikke at han skal insemineres mig nu eller de større behandlinger, men det eneste jeg får er metformin. Hvorfor kan jeg ikke starte op på nogle hormoner til hjemmeforsøg eller hvad ved jeg. det ville være så meget nemmere for mig hvis vi kunne forsøge her i ventetiden.
Nå ja jeg fik så en dejlig depression over vores sidste møde og sad ved min læge og tudet om det virkelig kunne passe det her, hun synes det lød lidt barsk og mente vi skulle have en andens syn på sagen og henviste mig så til sønderborg sygehus.
og der har jeg så lige fået afslag i dag med et brev stående at de i det offentlige intet vil gøre ved mig før jeg vejer 84kg

lige nu føler jeg det som om nogen har stjålet min drøm og taget mit ufødte barn selvom jeg aldrig har været gravid

kan det virkelig være rigtig, det tager jo tid at tabe sig 20 kg og vi har været igang i snart2 år. vil bare så meget gerne i gang med et eller andet så jeg kan holde mit humør .
Anmeld