Cybex eller rømer/britax??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

An&Jo

lenemor77 skriver:

Vi købte en Cybex. Vi fandt den billigt på nettet, og Babysam matchede prisen pga deres prisgaranti.

tror du også de vil matche medlemsprisen hos FDM når man er medlem derinde og så kan få den billigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

FamilenStorm

An&Jo skriver:

tror vi må ud og prøve den.. vi skal også se om selen er så lang at den kan nå rundt om den pude der, for ellers er der heller ikke så meget ved det jo..

Puden er "Selen" Selen skal monteres på en anden måde... Men kan de helt sikkert forklare jer ude i butikken

Vi faldt i hvertfald for den

Anmeld

26. oktober 2012

An&Jo

FamilenStorm skriver:

Puden er "Selen" Selen skal monteres på en anden måde... Men kan de helt sikkert forklare jer ude i butikken

Vi faldt i hvertfald for den

ja så må vi hellere ud og kigge på den her en af de nærmeste weekender

Anmeld

26. oktober 2012

FamilenStorm

An&Jo skriver:

ja så må vi hellere ud og kigge på den her en af de nærmeste weekender

Lyder som en god ide de kan også forklare og vise, og man kan selv lige se og prøve den...

BOnus er også at den følger bilens ryg, så den fylder ikke så meget ud i bilen, hvis du kan følge mig..

Anmeld

26. oktober 2012

An&Jo

FamilenStorm skriver:

Lyder som en god ide de kan også forklare og vise, og man kan selv lige se og prøve den...

BOnus er også at den følger bilens ryg, så den fylder ikke så meget ud i bilen, hvis du kan følge mig..

ja det var faktisk smart, for når min kæreste skal sidde foran skal sædet ret meget tilbage for at hans lange ben kan være der..

tak for din hjælp.. det hjælper altid lige at høre fra andre hvordan det fugnerer

Anmeld

26. oktober 2012

FamilenStorm

An&Jo skriver:

ja det var faktisk smart, for når min kæreste skal sidde foran skal sædet ret meget tilbage for at hans lange ben kan være der..

tak for din hjælp.. det hjælper altid lige at høre fra andre hvordan det fugnerer

Er lige præcis det samme problem vi også kommer til at stå i...

Det var så lidt.. Håber i finder en der passer til jer

Anmeld

26. oktober 2012

An&Jo

FamilenStorm skriver:

Er lige præcis det samme problem vi også kommer til at stå i...

Det var så lidt.. Håber i finder en der passer til jer

ja det er ikke altid nemt med 2 børn i bilen..

ja det håber vi også..

Anmeld

26. oktober 2012

lenemor77

An&Jo skriver:

tror du også de vil matche medlemsprisen hos FDM når man er medlem derinde og så kan få den billigere

Jeg tror du er nødt til at tjekke deres betingelser. Mener du kan læse dem på deres hjemmeside. Der er nogle begrænsninger deri.

Anmeld

26. oktober 2012

An&Jo

lenemor77 skriver:

Jeg tror du er nødt til at tjekke deres betingelser. Mener du kan læse dem på deres hjemmeside. Der er nogle begrænsninger deri.

det gør jeg lige..

Om ikke andet kan vi prøve den ude i babysam, og så bestille den fra FDM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.