Nu så jeg lige denne test inde på FDM's side
http://www.fdm.dk/autostole/test-2012og så begynder jeg jo at tænke, for Johannes kan snart ikke være i sin rømer king plus mere, han er simpelthen blevet for lang og hovedet er godt på vej til at stikke over kanten, og heldigvis har han også vægten med sig, så når vi når hen til januar skal han have ny stol, i den forbindelse køber vi også ny stol til kærestens dreng, for jeg er slet slet ikke tilfreds med den stol han har, det er en meget billig stol fra harald nyborg tror jeg, som kæresten købte i sin tid da han gik fra drengens mor, og den ser hverken behagelig ud eller særlig stabil ud, så nu skal der nye til..
Jeg kiggede jo selvfølgelig inde ved FDM fordi jeg vil have det bedste til dem, og egentlig havde jeg været fast besluttet på at de da begge skulle have en fra rømer kid plus men efter jeg så testen der, så overvejer jeg at købe den fra Cybex der ligger øverst i testen, og prisforskel er der ingen af hvis man er medlem af FDM..
men hvis i skulle vælge mellem rømer kid plus eller cybex solution X2 hvilken ville i så vælge??
Synes pludselig ikke jeg er så sikker i min sag mere..
Anmeld