Anonym skriver:
Min forlovede og jeg har været sammen næsten 5 år..
Han er håndværker og snakker rigtig meget om damer sammen med "gutterne".. Siger jamen jeg vil jo aldrig møde dem så jeg har jo ikke noget og frygte
Sagde så til ham" hvis du så mødte en af dem skulle jeg være nervøs?"
Altså åndsvag kommentar..
Men fair nok.. Men når vi er ude og handle glor han åbenlyst efter andre kvinder.. han kan stå og kigge rundt så han decideret er helt fraværende hvis jeg så spørger ham om noget 
Når vi køre bil kigger han EFTER ALLE kvinder i bilerne.. Tænkte bare idag, så hold dog øjnene på vejen i stedet..
Med vores barn til gymnastik glor han på en bestemt mor dernede hver gang.. det irritere mig GRÆNSELØST!!
Jeg er da ikke frelst og siger det ikke ok at synes et andet menneske ser godt ud.. Men altså jeg går da ikke åbenlyst og glor og tænker osv..
Er mænd bare sådan eller hvad.. går mig sku ærlig talt på 
Jeg tror personligt alle mænd kigger på damer - nogen mere åbenlyst end andre.. Jeg har også en håndværkerkæreste som også kan finde på at kigge lidt - men jeg kommer ham mange gange i forkøbet pog siger "gud nogle kasser hende der har , hold da op hun ser godt ud " eller lignende - det har gjort at han åbenlyst ikke kigger da han bliver lidt overrasket over mine kommentarer
- det skal så siges at jeg ikke er den jaloux type og selv kan finde på at kigge på andre hvis de fanger min opmærksomhed (ex vis mht flot hår , tøj, krop o.l) og det er både mænd og kvinder..
Et forslag kunne være at begynde på det samme for at gøre ham lidt opmærksom på hvordan det kan føles som modpart.. Hver gang du ser en fyr som tiltrækker din opmærksomhed så sig det højt til ham "Nøj han har en lækker overkrop ham der" osv.
Selvfølgelig alt med mode 
Anmeld