Ihhh det går mig på :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Min forlovede og jeg har været sammen næsten 5 år..
Han er håndværker og snakker rigtig meget om damer sammen med "gutterne".. Siger jamen jeg vil jo aldrig møde dem så jeg har jo ikke noget og frygte  Sagde så til ham" hvis du så mødte en af dem skulle jeg være nervøs?"  Altså åndsvag kommentar..
Men fair nok.. Men når vi er ude og handle glor han åbenlyst efter andre kvinder.. han kan stå og kigge rundt så han decideret er helt fraværende hvis jeg så spørger ham om noget
Når vi køre bil kigger han EFTER ALLE kvinder i bilerne.. Tænkte bare idag, så hold dog øjnene på vejen i stedet..
Med vores barn til gymnastik glor han på en bestemt mor dernede hver gang.. det irritere mig GRÆNSELØST!!
Jeg er da ikke frelst og siger det ikke ok at synes et andet menneske ser godt ud.. Men altså jeg går da ikke åbenlyst og glor og tænker osv..
Er mænd bare sådan eller hvad.. går mig sku ærlig talt på

Jeg tror personligt alle mænd kigger på damer - nogen mere åbenlyst end andre.. Jeg har også en håndværkerkæreste som også kan finde på at kigge lidt - men jeg kommer ham mange gange i forkøbet pog siger "gud nogle kasser hende der har , hold da op hun ser godt ud " eller lignende - det har gjort at han åbenlyst ikke kigger da han bliver lidt overrasket over mine kommentarer - det skal så siges at jeg ikke er den jaloux type og selv kan finde på at kigge på andre hvis de fanger min opmærksomhed (ex vis mht flot hår , tøj, krop o.l) og det er både mænd og kvinder..

Et forslag kunne være at begynde på det samme for at gøre ham lidt opmærksom på hvordan det kan føles som modpart.. Hver gang du ser en fyr som tiltrækker din opmærksomhed så sig det højt til ham "Nøj han har en lækker overkrop ham der" osv.

Selvfølgelig alt med mode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Mor1012

Anonym skriver:

Han er håndværker og snakker rigtig meget om damer sammen med "gutterne".. Siger jamen jeg vil jo aldrig møde dem så jeg har jo ikke noget og frygte  Sagde så til ham" hvis du så mødte en af dem skulle jeg være nervøs?"  Altså åndsvag kommentar..
Men fair nok.. Men når vi er ude og handle glor han åbenlyst efter andre kvinder.. han kan stå og kigge rundt så han decideret er helt fraværende hvis jeg så spørger ham om noget
Når vi køre bil kigger han EFTER ALLE kvinder i bilerne.. Tænkte bare idag, så hold dog øjnene på vejen i stedet..
Med vores barn til gymnastik glor han på en bestemt mor dernede hver gang.. det irritere mig GRÆNSELØST!!
Jeg er da ikke frelst og siger det ikke ok at synes et andet menneske ser godt ud.. Men altså jeg går da ikke åbenlyst og glor og tænker osv..

Jeg har en ting at sige... jeg var gået fuldstendig amork ! det kunne min tåmodighed og lunte ikke klare...

tænker måske han gør det fordi han tror du er naiv

Anmeld

25. oktober 2012

baby012

Alle kigger efter andre end deres partner, og nogen mere åbenlyst end andre.. 

Tror bare du har været "uheldig" at få en af dem der gør det MEGET åbenlyst.. 

Der er nok ikke andet at gøre end at finde ud af om du kan acceptere det, eller om du ikke kan .. 

Anmeld

26. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg ved at min kæreste selvfølgelig kigger og snakker om damer når han er sammen med gutterne.

men han ku da lige prøve på at glo efter en anden pige mens jeg var med!

Anmeld

26. oktober 2012

frkanonym

Anonym skriver:

min kæreste gør præcis det samme, så jeg kan sagtens sætte mig ind i din tankegang! det er SÅ frustrerende. jeg føler mig ikke god nok, når han absolut skal glo på andre damer på den måde. han er sammen med mig, fordi det er mig han elsker - men hvorfor så glo på andre damer SÅ heftigt? han ligger ikke altid mærke til, hvis jeg har nyt tøj, ny frisure o.lignende..

har ikke nogen gode råd, men ville ikke gå uden et 

Anmeld

26. oktober 2012

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

min kæreste gør præcis det samme, så jeg kan sagtens sætte mig ind i din tankegang! det er SÅ frustrerende. jeg føler mig ikke god nok, når han absolut skal glo på andre damer på den måde. han er sammen med mig, fordi det er mig han elsker - men hvorfor så glo på andre damer SÅ heftigt? han ligger ikke altid mærke til, hvis jeg har nyt tøj, ny frisure o.lignende..

har ikke nogen gode råd, men ville ikke gå uden et 

PRÆCIS det samme her!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.