Anonym skriver:
Min forlovede og jeg har været sammen næsten 5 år..
Han er håndværker og snakker rigtig meget om damer sammen med "gutterne".. Siger jamen jeg vil jo aldrig møde dem så jeg har jo ikke noget og frygte
Sagde så til ham" hvis du så mødte en af dem skulle jeg være nervøs?"
Altså åndsvag kommentar..
Men fair nok.. Men når vi er ude og handle glor han åbenlyst efter andre kvinder.. han kan stå og kigge rundt så han decideret er helt fraværende hvis jeg så spørger ham om noget 
Når vi køre bil kigger han EFTER ALLE kvinder i bilerne.. Tænkte bare idag, så hold dog øjnene på vejen i stedet..
Med vores barn til gymnastik glor han på en bestemt mor dernede hver gang.. det irritere mig GRÆNSELØST!!
Jeg er da ikke frelst og siger det ikke ok at synes et andet menneske ser godt ud.. Men altså jeg går da ikke åbenlyst og glor og tænker osv..
Er mænd bare sådan eller hvad.. går mig sku ærlig talt på 
Kan virkelig godt forstå, det irriterer dig.
Men jeg tænker også, at sådan er han nok bare... Så spørgsmålet er nok, om du kan ikke kan leve med det?
Er han ellers en god kæreste?
Hvorfor går det dig på, at han kigger på andre? (Bliver du usikker på dig selv?) Prøv at se, om du ikke kan holde bolden på egen banehalvdel i det her. Det tror jeg er vejen frem, hvis I skal have det godt sammen.
Men jeg kan jo naturligvis ikke vide det, det er bare, hvad jeg sådan umiddelbart vil råde til.. Jeg tror bare, han er VIIILD med kvinder..

Anmeld