Ihhh det går mig på :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Min forlovede og jeg har været sammen næsten 5 år..
Han er håndværker og snakker rigtig meget om damer sammen med "gutterne".. Siger jamen jeg vil jo aldrig møde dem så jeg har jo ikke noget og frygte  Sagde så til ham" hvis du så mødte en af dem skulle jeg være nervøs?"  Altså åndsvag kommentar..
Men fair nok.. Men når vi er ude og handle glor han åbenlyst efter andre kvinder.. han kan stå og kigge rundt så han decideret er helt fraværende hvis jeg så spørger ham om noget
Når vi køre bil kigger han EFTER ALLE kvinder i bilerne.. Tænkte bare idag, så hold dog øjnene på vejen i stedet..
Med vores barn til gymnastik glor han på en bestemt mor dernede hver gang.. det irritere mig GRÆNSELØST!!
Jeg er da ikke frelst og siger det ikke ok at synes et andet menneske ser godt ud.. Men altså jeg går da ikke åbenlyst og glor og tænker osv..
Er mænd bare sådan eller hvad.. går mig sku ærlig talt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

Han er håndværker og snakker rigtig meget om damer sammen med "gutterne".. Siger jamen jeg vil jo aldrig møde dem så jeg har jo ikke noget og frygte  Sagde så til ham" hvis du så mødte en af dem skulle jeg være nervøs?"  Altså åndsvag kommentar..
Men fair nok.. Men når vi er ude og handle glor han åbenlyst efter andre kvinder.. han kan stå og kigge rundt så han decideret er helt fraværende hvis jeg så spørger ham om noget
Når vi køre bil kigger han EFTER ALLE kvinder i bilerne.. Tænkte bare idag, så hold dog øjnene på vejen i stedet..
Med vores barn til gymnastik glor han på en bestemt mor dernede hver gang.. det irritere mig GRÆNSELØST!!
Jeg er da ikke frelst og siger det ikke ok at synes et andet menneske ser godt ud.. Men altså jeg går da ikke åbenlyst og glor og tænker osv..

Nej jeg tror ikke at alle mænd er sådan og jeg syntes ikke at det er ok at han gør sådan der.

Jeg tror dog at de fleste kigger lidt efter andre sådan diskret eller lige tænker et eller andet måske, men ikke sådan der som du beskriver.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Nej jeg tror ikke at alle mænd er sådan og jeg syntes ikke at det er ok at han gør sådan der.

Jeg tror dog at de fleste kigger lidt efter andre sådan diskret eller lige tænker et eller andet måske, men ikke sådan der som du beskriver.

Nej vel? Jeg synes også det skide irriterende!!! Fordi det distrahere ham og nogle gange har jeg bare lyst til at skrige "HAAAAAALLLLLLOOOOO" er du her eller sammen med hende i tankerne?????? Ih irritere mig.. også høre han ikke hvad jeg siger.. kan snakke til ham og det bare som at snakke til en dør..

Anmeld

25. oktober 2012

MorDk

Min kæreste kan godt kigge efter andre piger... men han gør det IKKE åbenlyst. Det ville også pisse mig af. Han ville ihvertfald få klar besked. Sys det er tarveligt sådan noget...

Anmeld

25. oktober 2012

Tona

Anonym skriver:

Nej vel? Jeg synes også det skide irriterende!!! Fordi det distrahere ham og nogle gange har jeg bare lyst til at skrige "HAAAAAALLLLLLOOOOO" er du her eller sammen med hende i tankerne?????? Ih irritere mig.. også høre han ikke hvad jeg siger.. kan snakke til ham og det bare som at snakke til en dør..

Jeg syntes at det er virkelig respektløst af ham og jeg syntes at du skal tage en god snak med ham om at du ikke kan acceptere den adfærd. Jeg ved ikke om jeg kunne leve med det hvis han ikke var villig til at forandre det.

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Min kæreste kan godt kigge efter andre piger... men han gør det IKKE åbenlyst. Det ville også pisse mig af. Han ville ihvertfald få klar besked. Sys det er tarveligt sådan noget...

Altså det jo heller ikke sådan at han drejer hovedet/vender sig om.. men kan se på hans øjnen han følge dem nogle sekunder hvis du forstår.. synes det så belastenden  og får mig bare til at føle jeg ikke er hans vigtigste og moderen til hans barn.. come on vi går der ved siden af...

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Jeg syntes at det er virkelig respektløst af ham og jeg syntes at du skal tage en god snak med ham om at du ikke kan acceptere den adfærd. Jeg ved ikke om jeg kunne leve med det hvis han ikke var villig til at forandre det.

Har snakket med ham om det for et års tid siden.. blev ok en uge.. så tilbage... Der sagde han at der er fordi han kigger tøj, inspiration, typer osv.. og jo han ser virkelig også alt.. lægger mærke til det hele osv.. Men ikke med mig  

Anmeld

25. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Kan virkelig godt forstå, det irriterer dig.

Men jeg tænker også, at sådan er han nok bare... Så spørgsmålet er nok, om du kan ikke kan leve med det?

Er han ellers en god kæreste?

Hvorfor går det dig på, at han kigger på andre? (Bliver du usikker på dig selv?) Prøv at se, om du ikke kan holde bolden på egen banehalvdel i det her. Det tror jeg er vejen frem, hvis I skal have det godt sammen.

Men jeg kan jo naturligvis ikke vide det, det er bare, hvad jeg sådan umiddelbart vil råde til.. Jeg tror bare, han er VIIILD med kvinder..

Anmeld

25. oktober 2012

TaAsJu

Tror da de fleste mænd kigger nogen mere åbenlyst end andre.. Men sådan som du beskriver med han slet ikke høre efter ville jeg blive tosse over.. Jeg tager nogen gange min mand i og kigge og når jeg så spørg om hun var lækker kan han godt blive flov for han regnede ikke med jeg så det Syntes du skal snakke med ham om det.. Jeg ville sige at fint nok du kigger, men kan du ikke gøre det når jeg ikke er her..

Anmeld

25. oktober 2012

Anonym trådstarter

TaAsJu skriver:

Tror da de fleste mænd kigger nogen mere åbenlyst end andre.. Men sådan som du beskriver med han slet ikke høre efter ville jeg blive tosse over.. Jeg tager nogen gange min mand i og kigge og når jeg så spørg om hun var lækker kan han godt blive flov for han regnede ikke med jeg så det Syntes du skal snakke med ham om det.. Jeg ville sige at fint nok du kigger, men kan du ikke gøre det når jeg ikke er her..

Har snakket med ham... der sker ikke en skid...  eller jo en uge... men så tilbage igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.