Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Marcipanbrød er måske lidt for lysrøde? Men ellers har dumle lavet en udgave med lakrids, mener jeg, der er fin lilla!
Marcipanbrød er måske lidt for lysrøde? Men ellers har dumle lavet en udgave med lakrids, mener jeg, der er fin lilla!
Nemlig! Og man kan godt nok få nogle lidt store marcipan i lilla hvis det er...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aisha skriver: Vi skrev på samme tid
Vi skrev på samme tid
Heeeeeeeeeeey
myr81 skriver: Toms laver nogle chokolade pastiller i lilla ellers karameller, mon ik der kan skaffes nogle i lilla?
Toms laver nogle chokolade pastiller i lilla ellers karameller, mon ik der kan skaffes nogle i lilla?
Ja det er dem der smager af mint ikke?... dem har jeg nemlig tænkt på =)
HopinWishin skriver: Nemlig! Og man kan godt nok få nogle lidt store marcipan i lilla hvis det er...
Nå, for søren! Jamen, det er jo perfekt
Jeg tror faktisk ALDIs marcipanbrød er i lilla indpakning
HopinWishin skriver: Min Laura Sofia skal døbes.. og temaet er lilla.. så vil jeg gerne lave en lille buffet med slik..og det skal være LILLA slik.... Kan I komme med nogle forslag til noget slik der er lilla eller har lilla indpakning??
Min Laura Sofia skal døbes.. og temaet er lilla.. så vil jeg gerne lave en lille buffet med slik..og det skal være LILLA slik.... Kan I komme med nogle forslag til noget slik der er lilla eller har lilla indpakning??
Mentos måske
Frk.S skriver: Googlede lige lidt for dig:
Googlede lige lidt for dig:
Tark!
henh01 skriver: big ben karameller
big ben karameller
nåeh ja det er dem alle kæmper om hehe
Pikku Myy skriver: Jeg tror faktisk ALDIs marcipanbrød er i lilla indpakning
Dét må jeg undersøge =)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128