Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min Laura Sofia skal døbes.. og temaet er lilla.. så vil jeg gerne lave en lille buffet med slik..og det skal være LILLA slik.... Kan I komme med nogle forslag til noget slik der er lilla eller har lilla indpakning??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Nu er det godt nok ikke slik, men chokolade. Men Milka chokolade er i lilla indpakning.
Nu er det godt nok ikke slik, men chokolade. Men Milka chokolade er i lilla indpakning.
Ja det er rigtigt! =) Dem kan man vist også få i små pakninger?... Må jeg lige lure efter!
Marcipanbrød er måske lidt for lysrøde? Men ellers har dumle lavet en udgave med lakrids, mener jeg, der er fin lilla!
HopinWishin skriver: Min Laura Sofia skal døbes.. og temaet er lilla.. så vil jeg gerne lave en lille buffet med slik..og det skal være LILLA slik.... Kan I komme med nogle forslag til noget slik der er lilla eller har lilla indpakning??
Dumle med lakrids karamel har lilla indpakning. Uhmmm elsker dem <3
Dinna88 skriver: Marcipanbrød er måske lidt for lysrøde? Men ellers har dumle lavet en udgave med lakrids, mener jeg, der er fin lilla!
Vi skrev på samme tid
Aisha skriver: Dumle med lakrids karamel har lilla indpakning. Uhmmm elsker dem <3
Jah! Dé er også gode =) Super idé!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128