**Ønskebabyen skriver:
Super
Og ja, je gkan også sagtens forstå at de er forsigtige - hellere det end at ende som din veninde. Det var dog skrækkeligt det der skete med hende 
Jeg synes det er meget underligt, at de sådan kan styre ens krop med medicin på den måde, men egentlig er det også ret fasinerende.

Ja det var bestemt ikke sjovt, heldigvis fik de en helt fantastisk datter ud af det, så det var det hele værd, selvom det var frygtelig hårdt og hun desværre nok oplever præcis det samme, næste gang

Det er så vildt og så facinerende hvad de har fundet ud af! Tænk at nogle sætter sig ned og tænker, hvordan gør vi lige, så de mennesker der har svært ved at få børn, kan få noget hjælp og så finder ud af, hvad man kan gøre for at gøre en masse æg store og fine og finde ud af at tage dem ud, befrugte dem og sætte dem tilbage! Synes det er helt sindsygt! Men jeg er jo heller ikke forsker, så forstår mig SLET ikke på det

Og så er der så også helt sindsygt hvad kroppen finder ud af at gøre bagefter! Sindsygt mærkeligt at ligge til skanning og se at der er en lille en der bevæger sig derinde, men man kan ikke mærke noget som helst!
Kvindekroppen er den vildeste hvis du spørger mig
Anmeld