Hvor mange æg havde du og hvor store var de??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

**Ønskebabyen

dina1980 skriver:

jeg fik gonal-f i 11 dage 2 gange 900 på  11 dage og fik taget dem ud i lørdags, der var 8 æg, det største ved scanningen var 25 kun 4blev til noget men kun 2 var gode, så et i fryseren og fik et op i mandags. så venter og venter bare ss

Okay.. Jeg har jo så fået Gonal-F i 7 dage nu, men kun 112,5 enhed pr. dag. De turde ikke give mig mere, så jeg er så spændt på hvordan det hele ser ud

Jeg for at heldet er med jer denne gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Første forsøg havde de givet mig for lav dosis hormoner, så der fik de kun 4 æg ud.

Andet forsøg havde de fundet rette dosis og der fik jeg 10 ud

Mine æg er åbenbart ikke tip top, for første gang var der ikke nogle til oplægning, og anden gang var der kun to, men som vi fik at se på skanningen i tirsdags så skulle vi kun bruge et der var ok

Jeg kan ikke huske størrelsen på æggene, men de havde den rigtige størrelse

Rigtig meget held og lykke i morgen

Ja, det er da fantastisk, og et æg burde jo være nok

Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå idag. Jeg har nemlig kun fået en dosis der hedder 112,5 enhed, da de ikke turde give mig mere.

Anmeld

26. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Jeg ser frem til en update

Skal nok give en update så snart jeg er hjemme igen

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Ja, det er da fantastisk, og et æg burde jo være nok

Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå idag. Jeg har nemlig kun fået en dosis der hedder 112,5 enhed, da de ikke turde give mig mere.

Min veninde blev overstimuleret og det var bestemt ikke anbefalelsesværdigt, så jeg kan godt forstå, at de er forsigtige! Hun tog 7 kg på på 1 døgn og blev indlagt og var rigtigt rigtig syg, der resultede yderligere i en blodprop i lungen, så jeg kan godt forstå de er forsigtige...

Jeg vil næsten sige, hellere give lidt for lidt første gang og se, hvordan kroppen reagerer, selvom det er virkelig træls at skulle igennem endnu et forsøg, så ville jeg hellere det, end det min veninde var igennem!

Rigtig meget held og lykke med det i dag

Anmeld

26. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Min veninde blev overstimuleret og det var bestemt ikke anbefalelsesværdigt, så jeg kan godt forstå, at de er forsigtige! Hun tog 7 kg på på 1 døgn og blev indlagt og var rigtigt rigtig syg, der resultede yderligere i en blodprop i lungen, så jeg kan godt forstå de er forsigtige...

Jeg vil næsten sige, hellere give lidt for lidt første gang og se, hvordan kroppen reagerer, selvom det er virkelig træls at skulle igennem endnu et forsøg, så ville jeg hellere det, end det min veninde var igennem!

Rigtig meget held og lykke med det i dag

Jeg brokker mig jo heller ikke over "kun" at få 112,5 enhed - jeg er bare spændt på om det er det der passede/passer til min krop, eller om det var/er for lidt.

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg brokker mig jo heller ikke over "kun" at få 112,5 enhed - jeg er bare spændt på om det er det der passede/passer til min krop, eller om det var/er for lidt.

Nej nej det var slet heller ikke sådan jeg opfattede det det var mere for at forklare hvorfor de er så forsigtige

Jeg kan godt forstå du er spændt, det var jeg også de gange jeg blev skannet! Man aner jo ikke hvad der sker i ens krop, og det er meget mærkeligt!

Anmeld

26. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Nej nej det var slet heller ikke sådan jeg opfattede det det var mere for at forklare hvorfor de er så forsigtige

Jeg kan godt forstå du er spændt, det var jeg også de gange jeg blev skannet! Man aner jo ikke hvad der sker i ens krop, og det er meget mærkeligt!

Super Og ja, je gkan også sagtens forstå at de er forsigtige - hellere det end at ende som din veninde. Det var dog skrækkeligt det der skete med hende

Jeg synes det er meget underligt, at de sådan kan styre ens krop med medicin på den måde, men egentlig er det også ret fasinerende.

Anmeld

26. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Super Og ja, je gkan også sagtens forstå at de er forsigtige - hellere det end at ende som din veninde. Det var dog skrækkeligt det der skete med hende

Jeg synes det er meget underligt, at de sådan kan styre ens krop med medicin på den måde, men egentlig er det også ret fasinerende.

Ja det var bestemt ikke sjovt, heldigvis fik de en helt fantastisk datter ud af det, så det var det hele værd, selvom det var frygtelig hårdt og hun desværre nok oplever præcis det samme, næste gang

Det er så vildt og så facinerende hvad de har fundet ud af! Tænk at nogle sætter sig ned og tænker, hvordan gør vi lige, så de mennesker der har svært ved at få børn, kan få noget hjælp og så finder ud af, hvad man kan gøre for at gøre en masse æg store og fine og finde ud af at tage dem ud, befrugte dem og sætte dem tilbage! Synes det er helt sindsygt! Men jeg er jo heller ikke forsker, så forstår mig SLET ikke på det

Og så er der så også helt sindsygt hvad kroppen finder ud af at gøre bagefter! Sindsygt mærkeligt at ligge til skanning og se at der er en lille en der bevæger sig derinde, men man kan ikke mærke noget som helst!

Kvindekroppen er den vildeste hvis du spørger mig

Anmeld

26. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Ja det var bestemt ikke sjovt, heldigvis fik de en helt fantastisk datter ud af det, så det var det hele værd, selvom det var frygtelig hårdt og hun desværre nok oplever præcis det samme, næste gang

Det er så vildt og så facinerende hvad de har fundet ud af! Tænk at nogle sætter sig ned og tænker, hvordan gør vi lige, så de mennesker der har svært ved at få børn, kan få noget hjælp og så finder ud af, hvad man kan gøre for at gøre en masse æg store og fine og finde ud af at tage dem ud, befrugte dem og sætte dem tilbage! Synes det er helt sindsygt! Men jeg er jo heller ikke forsker, så forstår mig SLET ikke på det

Og så er der så også helt sindsygt hvad kroppen finder ud af at gøre bagefter! Sindsygt mærkeligt at ligge til skanning og se at der er en lille en der bevæger sig derinde, men man kan ikke mærke noget som helst!

Kvindekroppen er den vildeste hvis du spørger mig

Ja, jeg er helt enig med dig.. kvindekroppen er altså fantastisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.