Hvor mange æg havde du og hvor store var de??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.291 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Hej piger

Jeg skal scannes imorgen efter en uge på Gonal-F. Jeg er så mega spændt på at se hvor mange æg der er, og hvor store de er blevet

Jeg har virkelig ingen anelse om hvad jeg kan forvente, og er lidt bange for jeg forventer/håber på for meget, og derfor er jeg bange for at blive skuffet. Derfor dette indlæg, så I måske kan få mine forventninger "skruet lidt ned"....

Så.......:
Hvor mange æg havde I til første scanning?
Hvor store var de?
Hvor lang tid havde i været på Gonal-F (eller lign. medicin)?
Hvor lang tid gik der fra I startede på Gonal-F (eller andet) til I skulle have taget æg ud?

Håber der er nogen herinde der vil dele lidt ud af deres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Viventerjer

Hej piger

Jeg skal scannes imorgen efter en uge på Gonal-F. Jeg er så mega spændt på at se hvor mange æg der er, og hvor store de er blevet

Jeg har virkelig ingen anelse om hvad jeg kan forvente, og er lidt bange for jeg forventer/håber på for meget, og derfor er jeg bange for at blive skuffet. Derfor dette indlæg, så I måske kan få mine forventninger "skruet lidt ned"....

Så.......:
Hvor store var de?
Hvor lang tid gik der fra I startede på Gonal-F (eller andet) til I skulle have taget æg ud?

Hej hvor spændende

Jeg blev skannet efter 3 dage på hormoner, og efterfølgende hver og hver anden dag resten af forløbet .. Men jeg havde 8 æg til første skaning.

De havde forskellige størrelser og vi fandt ved 3 skaning ud af at, GONAL F ikke virkede optimalt på mig .. Så blev skiftet til MENOPUR og blev sat op til ca. 300 IE

Dette gav de mindre æg lidt vokseværk så de kunne følge med..

Nogle æg gik til og andre opstod, så antallet og størrelserne vekslede meget fra skaning til skaning..

Jeg endte med at, få taget 5 æg ud, 3 blev befrugtet og 2 var gode nok til oplægning

Jeg startede på GONAL F og sluttede på MENOPUR 14 dage efter første stikdag

Håber på nogle gode resultater imorgen

Anmeld

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Hej hvor spændende

Jeg blev skannet efter 3 dage på hormoner, og efterfølgende hver og hver anden dag resten af forløbet .. Men jeg havde 8 æg til første skaning.

De havde forskellige størrelser og vi fandt ved 3 skaning ud af at, GONAL F ikke virkede optimalt på mig .. Så blev skiftet til MENOPUR og blev sat op til ca. 300 IE

Dette gav de mindre æg lidt vokseværk så de kunne følge med..

Nogle æg gik til og andre opstod, så antallet og størrelserne vekslede meget fra skaning til skaning..

Jeg endte med at, få taget 5 æg ud, 3 blev befrugtet og 2 var gode nok til oplægning

Jeg startede på GONAL F og sluttede på MENOPUR 14 dage efter første stikdag

Håber på nogle gode resultater imorgen

Okay.. Åh, håber ikke jeg skal gå en uge mere

Kunne du mærke nogle "smerter" eller andet imens du var på Gonal-F?

Anmeld

25. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Okay.. Åh, håber ikke jeg skal gå en uge mere

Kunne du mærke nogle "smerter" eller andet imens du var på Gonal-F?

De første 3-4 dage undrede jeg mig meget over at, jeg ingen forskel kunne mærke .. Blev noget bekymret .. Men det tog så ellers revanche .. Jeg endte med at, have en del tyngdefornemmelse, mega oppustethed, træthed, stik og jag i æggestokkende og tyk cervikal slim, som udflåd

Mærker du noget til det ??

Anmeld

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

De første 3-4 dage undrede jeg mig meget over at, jeg ingen forskel kunne mærke .. Blev noget bekymret .. Men det tog så ellers revanche .. Jeg endte med at, have en del tyngdefornemmelse, mega oppustethed, træthed, stik og jag i æggestokkende og tyk cervikal slim, som udflåd

Mærker du noget til det ??

JA det gør jeg

Jeg har mens smerter i lænden og ondt i mit underliv/ved æggestokkene. Mest i venstre side. Jeg føler mig tyk/oppustet og lige nu har jeg en lille bitte smule kvalme og ondt i hovedet. Og udflåd, puha Jeg havde sindsygt meget igår (oprettede også en tråd om det herinde)

Anmeld

25. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

JA det gør jeg

Jeg har mens smerter i lænden og ondt i mit underliv/ved æggestokkene. Mest i venstre side. Jeg føler mig tyk/oppustet og lige nu har jeg en lille bitte smule kvalme og ondt i hovedet. Og udflåd, puha Jeg havde sindsygt meget igår (oprettede også en tråd om det herinde)

Det lyder meget som mig .. Jeg havde også mere ondt i den side som der var flest æggefolikler i .. Så jeg håber da det gode tegn på du har en masse æggebasser lige nu

Anmeld

25. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Det lyder meget som mig .. Jeg havde også mere ondt i den side som der var flest æggefolikler i .. Så jeg håber da det gode tegn på du har en masse æggebasser lige nu

Åh jeg håber så meget!!!! Nu må det bare godt blive Fredag kl. 11.55 hurtigt

Anmeld

25. oktober 2012

dina1980

jeg fik gonal-f i 11 dage 2 gange 900 på  11 dage og fik taget dem ud i lørdags, der var 8 æg, det største ved scanningen var 25 kun 4blev til noget men kun 2 var gode, så et i fryseren og fik et op i mandags. så venter og venter bare ss

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Så.......:
Hvor store var de?

Første forsøg havde de givet mig for lav dosis hormoner, så der fik de kun 4 æg ud.

Andet forsøg havde de fundet rette dosis og der fik jeg 10 ud

Mine æg er åbenbart ikke tip top, for første gang var der ikke nogle til oplægning, og anden gang var der kun to, men som vi fik at se på skanningen i tirsdags så skulle vi kun bruge et der var ok

Jeg kan ikke huske størrelsen på æggene, men de havde den rigtige størrelse

Rigtig meget held og lykke i morgen

Anmeld

26. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Åh jeg håber så meget!!!! Nu må det bare godt blive Fredag kl. 11.55 hurtigt

Jeg ser frem til en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.