Februar - bliv væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Jupiter

kriknu skriver:

lige præcis, jeg nyder at jeg har haft ham hjem et ½ år mere end planlagt, men jeg har bare så svært ved at skulle lade ham tage afsted igen og sådan er det hver gang - men ekstra meget denne gang! 

Det er der jo ikke noget at sige til!

Jeg ville ønske jeg kunne sige noget der hjalp, men det kan man sjældent i de her situationer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

kriknu

Jupiter skriver:

Det er der jo ikke noget at sige til!

Jeg ville ønske jeg kunne sige noget der hjalp, men det kan man sjældent i de her situationer...

Det skal du ikke tænke på, det hjælper alligevel lidt alt sammen

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

kriknu skriver:

Puha, kom lige til at kigge i kalenderen og til Februar tager manden igen afsted til Afghanistan i et halvt år ... føj hvor jeg bare ikke synes det er sjovt!
Og tvivler på jeg synes det er rart til den tid, han går glip af de sidste tre-fire måneder af graviditeten og de første par måneder af bebses liv 

jeg har slet ikke lyst til at lade ham tage afsted! 

Januar må også godt blive væk , der skal min kæreste til Afghanistan i 6 måneder  

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

MinBabyOscar <3 skriver:

Januar må også godt blive væk , der skal min kæreste til Afghanistan i 6 måneder  

Puha, hvor er det altså bare ikke rart 

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

kriknu skriver:

Puha, hvor er det altså bare ikke rart 

Nej er det ikke

støtter ham hele vejen og er glad for han går op i sit arbejde og glæder sig til at komme afsted igen ,

men på den anden side var der en del af mig der håbede han ikk blev godkendt af deres læger osc til en tur mere , men det gjorde han så er der for ham hele vejen selvom det bliver hårdt  

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

MinBabyOscar <3 skriver:

Nej er det ikke

støtter ham hele vejen og er glad for han går op i sit arbejde og glæder sig til at komme afsted igen ,

men på den anden side var der en del af mig der håbede han ikk blev godkendt af deres læger osc til en tur mere , men det gjorde han så er der for ham hele vejen selvom det bliver hårdt  

Kender det alt for godt! 

Jeg accepterer hans valg fuldt ud og jeg er utroligt glad for at han arbejder med noget han elsker og noget han altid har drømt om, og jeg støtter ham selvfølgelig også - men jeg kan VIRKELIG ikke lide at undvære ham så længe af gangen 

Hvornår var han sidst afsted? 

Anmeld

25. oktober 2012

Jupiter

MinBabyOscar <3 skriver:

Nej er det ikke

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

kriknu skriver:

Kender det alt for godt! 

Jeg accepterer hans valg fuldt ud og jeg er utroligt glad for at han arbejder med noget han elsker og noget han altid har drømt om, og jeg støtter ham selvfølgelig også - men jeg kan VIRKELIG ikke lide at undvære ham så længe af gangen 

Det forstår jeg godt :/

det var han for 2 år siden , han har både været i Kosovo og Afghanistan

han siger at stod det til ham var han ude 1/2 år, hjemme 1/2 år osv , men han har så sagt at han stopper om 4 år og så vil han ind og træne bombehunde , som jeg så også støtter ham i  

Anmeld

25. oktober 2012

FruHolm <3

kriknu skriver:

Kender det alt for godt! 

han siger at stod det til ham var han ude 1/2 år, hjemme 1/2 år osv , men han har så sagt at han stopper om 4 år og så vil han ind og træne bombehunde , som jeg så også støtter ham i  

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

MinBabyOscar <3 skriver:

Det siger Richard også - men det er det da heldigvis ikke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.