Februar - bliv væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

kriknu

Puha, kom lige til at kigge i kalenderen og til Februar tager manden igen afsted til Afghanistan i et halvt år ... føj hvor jeg bare ikke synes det er sjovt!
Og tvivler på jeg synes det er rart til den tid, han går glip af de sidste tre-fire måneder af graviditeten og de første par måneder af bebses liv 

jeg har slet ikke lyst til at lade ham tage afsted! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Jupiter

Hvor kan jeg godt forstå dig. Min kæreste står på hold til august næste år... Han skulle have været afsted til maj, men da det falder lige omkring fødslen, har han fået det udsat.

Din man kan helt sikkert også godt få udsættelse pga. baby - hvis han vel at mærke ønsker det. Det er jo omstændigheder der alligevel vil gøre at hans tanker er (bør være?) herhjemme hos jer, og så er han jo ikke 110 % på dernede!

Dumme krig

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Tilføjelse; Andre end mig der har haft mænd udsendte? 

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Jupiter skriver:

Hvor kan jeg godt forstå dig. Min kæreste står på hold til august næste år... Han skulle have været afsted til maj, men da det falder lige omkring fødslen, har han fået det udsat.

Din man kan helt sikkert også godt få udsættelse pga. baby - hvis han vel at mærke ønsker det. Det er jo omstændigheder der alligevel vil gøre at hans tanker er (bør være?) herhjemme hos jer, og så er han jo ikke 110 % på dernede!

Dumme krig

Puha synes det er svært, for et eller andet sted vil jeg gerne have ham afsted nu så han er hjemme det sidste stykke tid af graviditeten og under fødslen... men samtidig vil jeg heller ikke undvære ham under graviditeten for hvem ved hvad der kan ske 

- Jeg vil slet ikke af med ham!

Anmeld

25. oktober 2012

Jupiter

kriknu skriver:

Puha synes det er svært, for et eller andet sted vil jeg gerne have ham afsted nu så han er hjemme det sidste stykke tid af graviditeten og under fødslen... men samtidig vil jeg heller ikke undvære ham under graviditeten for hvem ved hvad der kan ske 

- Jeg vil slet ikke af med ham!

Ja jeg ville nok også foretrække at han kom afsted nu, så det var overstået lige de første år med baby.

Men han kan da bede om at få et års tid hjemme med jer, er det ikke bedre end at han er afsted midt i det hele?

Anmeld

25. oktober 2012

kriknu

Jupiter skriver:

Ja jeg ville nok også foretrække at han kom afsted nu, så det var overstået lige de første år med baby.

Men han kan da bede om at få et års tid hjemme med jer, er det ikke bedre end at han er afsted midt i det hele?

Jeg ved ikke hvad der er bedst og hvad der ikke er, jeg kan kun mærke at det kribler i ham efter at komme afsted igen, han har været hjemme alt for længe denne gang åbenbart, men sådan er det jo desværre når man skal til genoptræning 

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

25. oktober 2012

Jupiter

kriknu skriver:

Jeg ved ikke hvad der er bedst og hvad der ikke er, jeg kan kun mærke at det kribler i ham efter at komme afsted igen, han har været hjemme alt for længe denne gang åbenbart, men sådan er det jo desværre når man skal til genoptræning 

Ja vi kan desværre ikke gøre noget ved det faktum at de VIL det, og de GØR det.

Vi kan kun forsøge at få det til at passe ind i familie-livet så godt vi kan.

Min kæreste har også været hjemme for længe, det kan jeg godt mærke, og jeg glæder mig da ikke til han skal afsted igen. Men jeg trøster mig med hvor dejligt det bliver når han kommer hjem. Hvor glad han er, og hvor lang tid vi igen kan nyde at have ham hjemme

Anmeld

25. oktober 2012

baby012

25. oktober 2012

kriknu

Jupiter skriver:

Ja vi kan desværre ikke gøre noget ved det faktum at de VIL det, og de GØR det.

Vi kan kun forsøge at få det til at passe ind i familie-livet så godt vi kan.

Min kæreste har også været hjemme for længe, det kan jeg godt mærke, og jeg glæder mig da ikke til han skal afsted igen. Men jeg trøster mig med hvor dejligt det bliver når han kommer hjem. Hvor glad han er, og hvor lang tid vi igen kan nyde at have ham hjemme

lige præcis, jeg nyder at jeg har haft ham hjem et ½ år mere end planlagt, men jeg har bare så svært ved at skulle lade ham tage afsted igen og sådan er det hver gang - men ekstra meget denne gang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.