Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Ej hvor fedt!!! Stort tillykke søde, glæder mig til at høre om d. 6.
Ej hvor fedt!!! Stort tillykke søde, glæder mig til at høre om d. 6.
Tak søde.
Det bliver så fedt! Jeg lover at lave en update når vi har været afsted.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette. skriver: Vi er 3 tøser som alle læser Jura på Aarhus Uni, og valgte for 1 måned siden at melde os til et processpil som Landsskatteretten afholder hvert år. Spillet går ud på at alle deltagende hold (18 hold) skriver en klageskrivelse udfra et oplæg fra en borger og derefter skal alle hold skrive et høringssvar fra SKAT til borgeren. Landskatteretten udvælger så den bedste opgave fra hver af de to stillede og de to bedste skal så over og procedere i Landsskatteretten. Idag modtog vi så mailen: vi er valgt og har dermed lavet det bedste høringssvar!! Hvor er det sidsygt og mega fedt!! SÅ piger, kryds fingre d. 6. November, når vi sidder i Landsskatteretten og skal forsvare vores høringssvar. Mette
Vi er 3 tøser som alle læser Jura på Aarhus Uni, og valgte for 1 måned siden at melde os til et processpil som Landsskatteretten afholder hvert år.
Spillet går ud på at alle deltagende hold (18 hold) skriver en klageskrivelse udfra et oplæg fra en borger og derefter skal alle hold skrive et høringssvar fra SKAT til borgeren.
Landskatteretten udvælger så den bedste opgave fra hver af de to stillede og de to bedste skal så over og procedere i Landsskatteretten.
Idag modtog vi så mailen: vi er valgt og har dermed lavet det bedste høringssvar!! Hvor er det sidsygt og mega fedt!! SÅ piger, kryds fingre d. 6. November, når vi sidder i Landsskatteretten og skal forsvare vores høringssvar.
Mette
An&Jo skriver: hvor er det bare fedt.. held og lykke med det når i kommer så langt at i skal til høringssvar..
hvor er det bare fedt.. held og lykke med det når i kommer så langt at i skal til høringssvar..
Tusind tak.
Vi glæder også helt vild også er der også en smule sommerfugle i maven.
Mette. skriver: Tusind tak. Vi glæder også helt vild også er der også en smule sommerfugle i maven.
Mette. skriver: Tak søde. Det bliver så fedt! Jeg lover at lave en update når vi har været afsted.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128