Hej er ny på denne side ..
meen vil da liige give bare lid,t af mine mange oplevelser...
-mine forældre blev skildt , da jeg var 9 år og min søster var to-- jeg er nu 34 år 
-stadig den dag idag kan jeg f.eks ikke gå over på mine gamle værelser , og pakke julegaver ind (som jeg ALDRIG for gjort , til tiden,,,,
jeg føler stadig en enorm frygt, og ved godt , det er den (DE) kører på... jeg føler den STØRSTE trang til at spurgte ud af værelset...
mine forældre bor i et gammelt hus, som kun kan spores ca. 200 år tilbage i tiden... og vi , min søster og jeg er åbentbart meget modtagelig overfor ( den anden side) - søs og jeg havde værelser, som var en tilbygning til selve huset.. vi sov tit sammen , og når en af os skulle på wc, så FULGTES vi ad!!!!!!!!!!!
-en dag vi sidder på mit vær.. og ser tv... --- pludselig skruer mit anlæg fuldstændigt op--- og vi kan se volume - knappen med lys i dreje op , af sig selv?? nå , men i det samme drøner mor, ind af døren og råber ( KAN I SÅ SKRUE NED ; FOR DEN BAS!!!!!!!!!!!! meen mor, siger jeg,,,, vi gør ingenting, vi ser bare tv. og så tænder det af sig selv????????
nå siger min mor, men så MÅ i da ha siddet på fjernbetjeningen?????????? ØØØØØØHHHHHHHHHH siger hun så til sig selv- og vi kigger alle 3........ den ligger langt fra os --oven på tv,et
---min stedfar tror ikke på denne slags?????
og anyway er han den, der har flest historier...
han siger, hvis han fortalte mutti , sine historier, ville hun ikke bo i huset
-vi var engang til clairvoiant-aften hos min moster.... (længere historie) - men mor fik lov, at stille et ?????????? "hvorfor hun, efter , hun havde hørt en sige ""GODDAW"" til hende ude i haven, nu ikke længere kunne få persille ,til at gro??? hende den clairvoiante var noget uforstående??
NÅ siger hun, men i har en ældre herre, der render rundt udenfor, og betragter jeg... Han hedder Rasmus og han boede i huset i ca 1800 -tallet.... han har EN gang været indenfor, men gjort et fam. medlem SÅ forskrækket, at han nu opholdte sig udenfor???
-samme følelse søster og jeg havde,, vi blev overvåget ----UDENFRA
------Da vi kommer hjem sent om aften, fra seancen, siger vi alle til bessefar(min stedfar) at vi har ham resmus rende rundt, og vi bare skal hilse på ham, og sige (HEJ RASMUS)
-han siger vi er skrub skøre
--- men dagen efter, viser han os et stk.papir, han havde fundet omkring husets historie.....
--I 1800 -TALLET HAVDE EN RASMUS HANSEN , boedet i huset
-så nu den dag i dag, kan vi godt finde på at dække op til ham,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, eller i det mindste sige "HEJ RASMUS"
puha bare en lille hilsen herfra...... (en af de mange)