Tror du på spøgelser og uhygge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2012

KTP86

Jeg tror på det spirituelle,det åndelige ^^ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

B&J

NinaNymannMadsen skriver:

så du lige som min kæreste. han tror heller ikke det er sjovt at snakke om det med ham for han kommer bare med en masse ting der kan tale imod det.

Nemlig sådan har jeg det også jeg tror slet ikke på det. men har heller aldrig oplevet noget som helst

Anmeld

26. oktober 2012

Gardenia

http://www.mxrket.dk/hjemsxgt.htm

Faldt over denne hjemme side igår.
Det er spøgelser historier fra virkelighedens verden, og så det ovenikøbet fra Danmark de fleste af dem.
Har siddet og læst nogen af dem og syntes nogen er uhyggelige andre er spændene og andre igen er lidt søde og sjove.

Tror selv på det da jeg har oplevet mange ting selv så derfor fascinerer det mig når andre fortæller om ting de har oplevet.

Tag en kikker.

Er på på mig iPad så undskyld evt stavefejl og hvad der nu ellers måtte være.

Jeg er helt sikker på der findes noget i mørket. Mine første oplevelser var i min oldefars stald, gentagne skikkelser som jeg talte om med den største selvfølgelighed. Bor ligenu i en lejlighed hvor jeg har mindst 2 der bevæger sig rundt i løbet af natten. Jeg ved med sikkerhed vores dreng har lagt mærke til den ene, så det er også noget han har.

De mere skumle oplevelser jeg har haft er især den herre der gik og følte på mig i stalden hvor hestene stod, lige en hånd rundt om numsen som jeg satte mig op og sådan. Eller det der stod udenfor mit vindue på mit kollegieværelse tilbage i 1998, på 4 sal. 
Der er en tvillingegrav på vores kirkegård, kun med en dato på, den kan jeg ikke gå forbi uden at blive taget om hårdt om hjertet. Godt jeg ikke er der om natten..

Min kæreste lægger kun mærke til det i lejligheden når der bankes på vinduerne eller taget i håndtaget, vi bor i en aflåst opgang på 3. sal og der er aldrig nogen på opgangen når han åbner. Han er ved at gå totalt i panik hver eneste gang

På canal9 hver mandag kl 20 er der spøgelser, det ser vi trofast

Anmeld

26. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Dinna88 skriver:

Nicenicenice!
Altså.... Jeg tror på at der er noget. Men film med det overnaturlige ser jeg bare fordi det er skide uhyggeligt Dog ikke altid lige realistisk - tag bare Paranormal Activity filmene, høhø. 

Har set de 3 af dem og de er virkelig langt ude.
Men tror også på der er mere mellem himmel og jord.

Anmeld

26. oktober 2012

Dinna88

Har set de 3 af dem og de er virkelig langt ude.
Men tror også på der er mere mellem himmel og jord.

De er forfærdelige. Altså, jeg synes virkelig de er lamme. Men det afholder mig ikke fra at se dem

Anmeld

26. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Gardenia skriver:

Jeg er helt sikker på der findes noget i mørket. Mine første oplevelser var i min oldefars stald, gentagne skikkelser som jeg talte om med den største selvfølgelighed. Bor ligenu i en lejlighed hvor jeg har mindst 2 der bevæger sig rundt i løbet af natten. Jeg ved med sikkerhed vores dreng har lagt mærke til den ene, så det er også noget han har.

De mere skumle oplevelser jeg har haft er især den herre der gik og følte på mig i stalden hvor hestene stod, lige en hånd rundt om numsen som jeg satte mig op og sådan. Eller det der stod udenfor mit vindue på mit kollegieværelse tilbage i 1998, på 4 sal. 
Der er en tvillingegrav på vores kirkegård, kun med en dato på, den kan jeg ikke gå forbi uden at blive taget om hårdt om hjertet. Godt jeg ikke er der om natten..

Min kæreste lægger kun mærke til det i lejligheden når der bankes på vinduerne eller taget i håndtaget, vi bor i en aflåst opgang på 3. sal og der er aldrig nogen på opgangen når han åbner. Han er ved at gå totalt i panik hver eneste gang

På canal9 hver mandag kl 20 er der spøgelser, det ser vi trofast

Det er klamt.
Havde også 2 på mit gamle værelse ved mine forældre. Og den ene var en dårlig en. Jeg kunne ikke gå hen til mit klædeskabets uden jeg fik det skidt eller det blev rigtig rigtig koldt. Den anden var god og har på fornemmelsen at det er min farmors mand for han kom først til efter han døde.
Han passede på mig den dårlige ånd ikke gjorde mig noget.

Har også oplevet tv'et i stuen hjemme ved mine forældre slog over på tv selvom vi var igen ged at se en film på VHS.

Anmeld

26. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Dinna88 skriver:

De er forfærdelige. Altså, jeg synes virkelig de er lamme. Men det afholder mig ikke fra at se dem

Ja det er helt ekstremt jo.

Anmeld

26. oktober 2012

Nettemor

Jeg tror der er mere mellem himmel og jord end vi kan se! Og jeg er rimelig overbevist om at vi nogle gange har 'besøg' her i huset

Anmeld

26. oktober 2012

Dinna88

Ja det er helt ekstremt jo.

ja, nemlig

Anmeld

26. oktober 2012

MortilElias2010

Dinna88 skriver:

Nicenicenice!
Altså.... Jeg tror på at der er noget. Men film med det overnaturlige ser jeg bare fordi det er skide uhyggeligt Dog ikke altid lige realistisk - tag bare Paranormal Activity filmene, høhø. 

Eller The Grugde - Forbandelsen 

Jeg tror på der er mere mellem himmel og jord 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.