sutteflaske sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

Mor til Ella

Freyasmor skriver:

Nej det kunne jeg aldrig finde på! - har købt nogle brugte flasker af min søster, men har købt nye sutter til dem.. Jeg syntes egentlig det er klamt! - Tænker lidt, ville man modtage en brugt tandbørste og selv bruge den? - den bliver jo også vasket for hver gang? 

Så om jeg skulle undvære mad i en uge for at købe nye til mit barn, så gjorde jeg det.

Det er da ikke det samme

Du koger jo suttehoveder det gør man ikke med tandbørsten.

Men ville heller ikke selv købe brugte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Masig

Kay skriver:

snakkede i vores mødregruppe om at jeg har købt nogle af vores sutteflasker brugt... der var ikke sutter med til dem så dem var jeg nede og købe... (nu har jeg igen fundet nogle sutteflasker brugt, da hun jo spiser mere og mere)

i min mødregruppe er der MEGET delte meninger... nogle er meget brugt forskrækkede, og meget bakterie forskrækkede... og andre lige som mig køber så meget som muligt brugt...

men hvad mener du... kan man bruge brugte sutteflaske sutter??

skriver med vilje ik min holdning her... men vil gerne havde din så kommer min frem senere hihi

Jeg er nok lidt bakterieforskrækket så jeg ville ikke bruge brugte flasker... Jeg har købt brugt tøj, legetøj, kravlegård osv, men lige netop flasker ville jeg ikke købe brugt... egentlig tror jeg ikke der er noget i vejen for at bruge selve flaskerne brugt, men sutterne ville jeg uden tvivl anbefale at man skiftede til nye...

Men ja lige på dét punkt er jeg nok bare lidt sippet

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Masig skriver:

Jeg er nok lidt bakterieforskrækket så jeg ville ikke bruge brugte flasker... Jeg har købt brugt tøj, legetøj, kravlegård osv, men lige netop flasker ville jeg ikke købe brugt... egentlig tror jeg ikke der er noget i vejen for at bruge selve flaskerne brugt, men sutterne ville jeg uden tvivl anbefale at man skiftede til nye...

Men ja lige på dét punkt er jeg nok bare lidt sippet

kun lidt?

ej vil gi ret i at der er en grænse... fx da vi flyttede ind her stod den tidligere lejers toilet børste der endnu... og den mente min mand godt vi kunne genbruge... der var min grænse længe før det  selvom det bare er til at skrubbe toilet med

Anmeld

25. oktober 2012

Masig

Kay skriver:

kun lidt?

ej vil gi ret i at der er en grænse... fx da vi flyttede ind her stod den tidligere lejers toilet børste der endnu... og den mente min mand godt vi kunne genbruge... der var min grænse længe før det  selvom det bare er til at skrubbe toilet med

Haha ja helt ærligt, den havde jeg da også bare smidt ud med det samme....

Men ja jeg er lidt sart, har jeg altid været....

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Masig skriver:

Haha ja helt ærligt, den havde jeg da også bare smidt ud med det samme....

Men ja jeg er lidt sart, har jeg altid været....

det skal man også havde lov at være tror vi alle er sarte med et eller andet...  jeg er med snore... i børne/baby tøj... fx i huer... har haft en på arbejdet der var ved at blive kvalt pga snore i en hue... så jeg klipper snore ud af alt!

Anmeld

25. oktober 2012

Fenja09

En ting er at genbruge flaskerne, det synes jeg er helt fint, men ligefrem at genbruge sutterne synes jeg ikke om. Desuden skal sutterne udskiftes indimellem, så at sælge dem brugt, medmindre de er nye, ville jeg aldrig gøre.

Jeg tænker også, at hvis man køber flaskerne billigt, så må man have råd til at købe nye sutter til dem. Vi har købt både flasker og sutter fra ny.

/Fenja

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Fenja09 skriver:

En ting er at genbruge flaskerne, det synes jeg er helt fint, men ligefrem at genbruge sutterne synes jeg ikke om. Desuden skal sutterne udskiftes indimellem, så at sælge dem brugt, medmindre de er nye, ville jeg aldrig gøre.

Jeg tænker også, at hvis man køber flaskerne billigt, så må man have råd til at købe nye sutter til dem. Vi har købt både flasker og sutter fra ny.

/Fenja

tror ik det er ( i altfald ik altid) økonomi der gør om man køber nye sutter... tror lige så meget det er en holdnings ting

Anmeld

25. oktober 2012

Masig

Kay skriver:

det skal man også havde lov at være tror vi alle er sarte med et eller andet...  jeg er med snore... i børne/baby tøj... fx i huer... har haft en på arbejdet der var ved at blive kvalt pga snore i en hue... så jeg klipper snore ud af alt!

Ja jeg tænker også tit over det med snore... Fabian får også sin nusseklud når han skal sove som han putter med (er bare en stofble), men jeg går altid ind og fjerner den når han er faldet i søvn for vil ikke risikere han bliver kvalt i den... det er vel ok at være forsigtig..

Anmeld

25. oktober 2012

Team Putte

Kay skriver:

snakkede i vores mødregruppe om at jeg har købt nogle af vores sutteflasker brugt... der var ikke sutter med til dem så dem var jeg nede og købe... (nu har jeg igen fundet nogle sutteflasker brugt, da hun jo spiser mere og mere)

i min mødregruppe er der MEGET delte meninger... nogle er meget brugt forskrækkede, og meget bakterie forskrækkede... og andre lige som mig køber så meget som muligt brugt...

men hvad mener du... kan man bruge brugte sutteflaske sutter??

skriver med vilje ik min holdning her... men vil gerne havde din så kommer min frem senere hihi

Vi gemmer Ida's sutter til næste barn, så de er jo i realiteren brugt.. Men de er brugt af vores eget barn og så ser jeg intet problem i det.. Jeg ville derimod ikke købe bruge sutter til sutteflasker fra fremmede og bruge dem, det er lidt som at købe en brugt tandbørste selvom den skulle være kogt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.