sutteflaske sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville du bruge brugte sutteflaske sutter??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.120 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2012

Kay

snakkede i vores mødregruppe om at jeg har købt nogle af vores sutteflasker brugt... der var ikke sutter med til dem så dem var jeg nede og købe... (nu har jeg igen fundet nogle sutteflasker brugt, da hun jo spiser mere og mere)

i min mødregruppe er der MEGET delte meninger... nogle er meget brugt forskrækkede, og meget bakterie forskrækkede... og andre lige som mig køber så meget som muligt brugt...

men hvad mener du... kan man bruge brugte sutteflaske sutter??

skriver med vilje ik min holdning her... men vil gerne havde din så kommer min frem senere hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Benjamins'mor

Nej, det ville jeg personligt ikke.

Anmeld

25. oktober 2012

mortilnoahogmelina

JEg ville ikke bruge brugte suttehoveder .. Flasker har jeg intet i mod hvis det var ..
Jeg er på ingen måde imod brugte ting , men ejg indrømmer jeg selv har købt alt nyt , men synes det er fedt der er mulighed for at købe brugt , og jeg kunne nok os godt finde på det selv , det har bare ik været noget jeg har gjort endnu ..

Udover det ville jeg heller aldrig købr brugte sko og undertøj ..

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Kay skriver:

snakkede i vores mødregruppe om at jeg har købt nogle af vores sutteflasker brugt... der var ikke sutter med til dem så dem var jeg nede og købe... (nu har jeg igen fundet nogle sutteflasker brugt, da hun jo spiser mere og mere)

i min mødregruppe er der MEGET delte meninger... nogle er meget brugt forskrækkede, og meget bakterie forskrækkede... og andre lige som mig køber så meget som muligt brugt...

skriver med vilje ik min holdning her... men vil gerne havde din så kommer min frem senere hihi

Ja nu er jeg jo ikke mor endnu, men jeg tror ikke jeg vil genbruge sutterne, ved godt de bliver sterile og alt der men jeg ville ikke bryde mig om, hvis det var mig selv, at putte dem i munden

Ja ja jeg ved godt, at jeg bruger bestik og alt muligt andet hvis man er ude og spise, men tror det er det med at det er gummi, hmm ved det faktisk ikke, men jeg ville ikke bryde mig om det

Flaskerne har jeg derimod intet imod at genbruge!

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

Mortil2tiloktober skriver:

JEg ville ikke bruge brugte suttehoveder .. Flasker har jeg intet i mod hvis det var ..
Jeg er på ingen måde imod brugte ting , men ejg indrømmer jeg selv har købt alt nyt , men synes det er fedt der er mulighed for at købe brugt , og jeg kunne nok os godt finde på det selv , det har bare ik været noget jeg har gjort endnu ..

Udover det ville jeg heller aldrig købr brugte sko og undertøj ..

sætter også selv en grænse ved madrasser, sko og undertøj

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Ja nu er jeg jo ikke mor endnu, men jeg tror ikke jeg vil genbruge sutterne, ved godt de bliver sterile og alt der men jeg ville ikke bryde mig om, hvis det var mig selv, at putte dem i munden

Ja ja jeg ved godt, at jeg bruger bestik og alt muligt andet hvis man er ude og spise, men tror det er det med at det er gummi, hmm ved det faktisk ikke, men jeg ville ikke bryde mig om det

Flaskerne har jeg derimod intet imod at genbruge!

det er sjovt den pointe du kommer med at vi jo selv bruger bestik andre har spist med når vi er ude

Anmeld

25. oktober 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

sætter også selv en grænse ved madrasser, sko og undertøj

jaaa det er nok bare visse ting man gerne vil have fra nyt sådan har jeg det i hvertfald

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Kay skriver:

det er sjovt den pointe du kommer med at vi jo selv bruger bestik andre har spist med når vi er ude

Ja men det er på en eller anden måde noget andet, når det er metal, på en eller anden måde føles det anderledes for mig

Jeg synes genbrug er super fint! Og tøj og legetøj og sådan noget kunne jeg sagtens finde på at købe brugt!

Men jeg er enig, madrasser, sko og undertøj, det ville jeg heller ikke købe brugt! Undrede mig faktisk en dag jeg gik forbi en genbrugs, hvor der var udstillet undertøj i vinduet... Og sådan noget af den lidt forvaskede slags... Godt nok noget mærkevare undertøj, men alligevel? Omvendt så kan der jo være nogle, der ikke har råd til at købe en god bh, men har brug for det! Trusserne forstår jeg dog ikke man kan få sig selv til at bruge

Anmeld

25. oktober 2012

Deaktiveret profil

Kay skriver:

Nej det kunne jeg aldrig finde på! - har købt nogle brugte flasker af min søster, men har købt nye sutter til dem.. Jeg syntes egentlig det er klamt! - Tænker lidt, ville man modtage en brugt tandbørste og selv bruge den? - den bliver jo også vasket for hver gang? 

Så om jeg skulle undvære mad i en uge for at købe nye til mit barn, så gjorde jeg det.

Anmeld

25. oktober 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Ja men det er på en eller anden måde noget andet, når det er metal, på en eller anden måde føles det anderledes for mig

Jeg synes genbrug er super fint! Og tøj og legetøj og sådan noget kunne jeg sagtens finde på at købe brugt!

Men jeg er enig, madrasser, sko og undertøj, det ville jeg heller ikke købe brugt! Undrede mig faktisk en dag jeg gik forbi en genbrugs, hvor der var udstillet undertøj i vinduet... Og sådan noget af den lidt forvaskede slags... Godt nok noget mærkevare undertøj, men alligevel? Omvendt så kan der jo være nogle, der ikke har råd til at købe en god bh, men har brug for det! Trusserne forstår jeg dog ikke man kan få sig selv til at bruge

ja har også tænkt over det når jeg har set det i genbrugs forretninger... får helt lyst til at købe nye trusser og forære folk der ik har råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.