Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Ej det har jeg godt nok ikke, men den kunne jeg da godt tænke mig at se, hvis der er nogle der ved hvor man kan det?
Ej det har jeg godt nok ikke, men den kunne jeg da godt tænke mig at se, hvis der er nogle der ved hvor man kan det?
Det vil jeg nemlig også gerne vide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Omsorgsgiver skriver: Ihh...villle så gerne se den men glemte alt om det Ved du om man kan se det et eller andet sted??
Ihh...villle så gerne se den men glemte alt om det Ved du om man kan se det et eller andet sted??
Nej ved det desværre ikke. Men der var nogle der nævne Sputnik.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.
Faith skriver: Ja jeg så det godt. Hvor var det rørende! Jeg måtte godt nok osse knibe en tåre (eller 10). Især ved begravelsen hvor den der smukke sang blev spillet
Ja jeg så det godt. Hvor var det rørende!
Jeg måtte godt nok osse knibe en tåre (eller 10). Især ved begravelsen hvor den der smukke sang blev spillet
Ja tænk at hun skulle sidde der og skrive en drejebog omkring sin egen begravelse. Og til selve begravelsen hvor hendes to små børn løb rundt og smilede og vinkede farvel til rustvognen fordi de selvfølgelig ikke helt kunne forstå hvor virkeligt det var pga deres alder. Det var så forfærdeligt
Kig 1 op
Frk.S skriver: Puha, jeg så det ikke, men læste godt om programmet.Den her "knæk cancer" uge får virkelig én til at tænke over at det bare kan ramme ALLE. Det er bare så uretfærdigt når så unge mennesker dør. Og når der er børn indblandet kan jeg næsten ikke bære det.
Puha, jeg så det ikke, men læste godt om programmet.Den her "knæk cancer" uge får virkelig én til at tænke over at det bare kan ramme ALLE. Det er bare så uretfærdigt når så unge mennesker dør. Og når der er børn indblandet kan jeg næsten ikke bære det.
Ja synes det er rigtig godt med så meget fokus på den frygtelige sygdom. 1 ud af 3 bliver ramt af kræft, det er godt nok MANGE!!
Olivia's Moar skriver: TIL ALLESAMMEN: det bliver genudsendt lørdag kl.12.00 på TV2 Jeg sad os og tudede til sidst - kæft det må være hårdt for hendes mand
TIL ALLESAMMEN: det bliver genudsendt lørdag kl.12.00 på TV2 Jeg sad os og tudede til sidst - kæft det må være hårdt for hendes mand
Tusind tak for den info!!
_-Kathrine-_ skriver: Ja puha... Tudede fra start til slut...!Sikke en fantastisk kvinde!
Ja puha... Tudede fra start til slut...!Sikke en fantastisk kvinde!
Helt fantastisk. Jeg tror ikke jeg, at jeg ville have haft samme værdighed som hende. Og den måde hun bare gjorde alt for at børnene skulle have det så godt så muligt det sidste stykke tid, var virkelig beundringsværdigt.
foto på lærred skriver: Ja synes det er rigtig godt med så meget fokus på den frygtelige sygdom. 1 ud af 3 bliver ramt af kræft, det er godt nok MANGE!! Camilla www.foto-paa-laerred.dk Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128