Nogle der så programmet i går "100 dage tilbage"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.895 visninger
30 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

foto på lærred

Vidste godt, at det ville blive en tårepresser. Men hold op hvor var det hårdt at se.

Til dem der ikke så programmet. Så handlede det om en dejlig kvinde på 33 år som havde fået konstateret tårekanal kræft (som en ud af 25 i verden) Hun var gift med en skøn mand og havde to små børn på omkring 5 og 3 år. Man fuldte hendes liv de sidste 100 dage.

Det var en rørende og meget tankevækkende dokomentar. Specielt når man selv har børn, kan man jo ikke lade være, at sidde og tænke på, hvordan i alverden man kan sige farvel til sine elskede børn

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ihh...villle så gerne se den men glemte alt om det  Ved du om man kan se det et eller andet sted??

Anmeld

24. oktober 2012

Faith

Ja jeg så det godt. Hvor var det rørende!

Jeg måtte godt nok osse knibe en tåre (eller 10). Især ved begravelsen hvor den der smukke sang blev spillet

Anmeld

24. oktober 2012

Frk.S

Puha, jeg så det ikke, men læste godt om programmet.

Den her "knæk cancer" uge får virkelig én til at tænke over at det bare kan ramme ALLE.

Det er bare så uretfærdigt når så unge mennesker dør. Og når der er børn indblandet kan jeg næsten ikke bære det.

Anmeld

24. oktober 2012

_-Kathrine-_

Ja puha... Tudede fra start til slut...!
Sikke en fantastisk kvinde!

Anmeld

24. oktober 2012

sne190810

Nej, desværre

Jeg,store klovn, GLEMTE det.

Sad og så de ligegyldige unge mødre. Havde endda sagt til mig selv at nu skulle jeg huske at skrue over på Tv2.

Jeg håber til mit held at det bliver genudsendt, ellers må jeg jøbe adgang til sputnik.

Min mormor som lige har været på besøg, fortalte om det og hun fik næsten tårer i øjnene af at snakke om det.

Anmeld

24. oktober 2012

Laulund87

Jeg så det fra lidt før de tog på ferie.. Puha kunne næsten ikke klare det

Anmeld

24. oktober 2012

SAL

foto på lærred skriver:

Vidste godt, at det ville blive en tårepresser. Men hold op hvor var det hårdt at se.

Til dem der ikke så programmet. Så handlede det om en dejlig kvinde på 33 år som havde fået konstateret tårekanal kræft (som en ud af 25 i verden) Hun var gift med en skøn mand og havde to små børn på omkring 5 og 3 år. Man fuldte hendes liv de sidste 100 dage.

Det var en rørende og meget tankevækkende dokomentar. Specielt når man selv har børn, kan man jo ikke lade være, at sidde og tænke på, hvordan i alverden man kan sige farvel til sine elskede børn

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Perfekte julegave: Collage med dine bedste billeder eller måske billige, personlige julekort.

Ja, hold da op for et stærkt program! Jeg bed mærke i, at hun sagde at hun var så lykkelig! - at man skal være døende før man VIRKELIG sætter pris på det man har! Så imponeret af hende, hun formåede virkelig at leve sit liv den sidste tid...Frygteligt når der osse er børn Men sikke en fantastisk mand hun havde der, han var der bare ved hendes side til det sidste...

Anmeld

24. oktober 2012

SussieThyssen

foto på lærred skriver:

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Jeg så den ikke, men ville gerne se den i dag, men opdager så at det kan man kun, hvis man betaler for det, og jeg nægter at betale for at se programmer på tv2 når jeg allerede betaler min licens.
Så øv.

Men den slags er dybt rørende ja, selvom manden til hende siger, at det billede der blev tegnet ikke var den rigtige virkelighed, for der var alt for meget der ikke blev fortalt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. oktober 2012

Muhmi

Ej det har jeg godt nok ikke, men den kunne jeg da godt tænke mig at se, hvis der er nogle der ved hvor man kan det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.