Har i ca 8 mdr arbejdet for lidt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2012

kesuh

Fagforeningen kan give dig et konkret svar som de andre siger.. ring til dem og hør ad, fordi det andet kan godt ende i noget bøvl.

Sikkert den chef/mester/boss er en flink person, men så snart det handler om penge og sådan, så er det ikke alle som er lige flinke til sidst alligevel og lad være med at få noget i klemme pga en mundtlig aftale..

Stol aldrig på en mundtlig aftale, alt på skrift(hvis det skulle komme der til)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2012

Kay

gør det gør det gør det! ellers skylder du de 32 timer... det kan han meg god ret sige at du skal arbejde op eler betale tilbage selvom der har været fejl i skemaet... så jeg ville sige jepsen depsen...

Anmeld

25. oktober 2012

tarkoflen

Helt ærlig, så ville jeg ikke blande fagforeningen ind i det... Jeg ville sig fint til hans tilbud, synes faktisk det er en helt fair deal han har foreslået!

Jeg må indrømme, at jeg synes det er at gå lidt i små sko og sætte himmel og hav i bevægelse, når du rent faktisk mere eller mindre får foræret 3000-3500!

Havde han foreslået det den anden vej, ville jeg overveje det!

Og alternativet er jo, at han så vil bede dig arbejde de timer af!

Anmeld

25. oktober 2012

Lusi

Jeg var godt nok heller ik gået til fagforeningen.. Havde bare skyndt mig at sige JA..!

Du kan jo også risikere, han bliver knotten og måske fyre dig.. Så står du uden et job, og jobbene hænger jo ik ligefrem på træerne, så han finder jo hurtigt bare en ny.. Så er det jo dig der taber..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.