FrkRaarup skriver:
Der er kæmpe forskel på trailere og anhænger
Trailer er til aviser/vare og anhænger er dem med tag og ruder, som er noget mere stabile.
Ville aldrig putte mit barn i en trailer, da jeg engang væltede med en!
Min fejl.. Tænkte ik lige på der var nogen forskel.. Eller jo ved godt forskellen på dem til aviser og dem til børn, men havde ik lige tænkt på at det ene var trailer og det andet anhænger

Men han skriver altså også anhænger.. Har kopieret hans tekst..
Hej ,jeg har en kommentar til dit spørgsmål angående cykel anhænger til transportering af børn.
Da jeg er uddannet cykel mekaniker, har jeg en del viden omkring dette område , vil jeg helt fraråde at transportere børn i anhængere, da de ikke er stabile og kan vælte hvis du kører over en sten-kantsten o.l.
Vi fik en masse meldinger fra tyskland omkring de første modeller og det var ikke spændende. forestil dig hvad der sker med et barn når en anhænger vælter rundt med dem i og de får hele vægten plus farten over sig.
Dette er ikke for at skræmme dem der har cykelanhænger, kun for at oplyse om de følger det kan medfølge(hvis man kan leve med det)
Om det er noget der passer ved jeg jo som sagt ik.. Altså alt kan jo vælte. Du kan jo også vælte på din cykel og det er jo heller ik smart, med et barn i cykelstol
Anmeld