Cykel + baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.883 visninger
54 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

FrkRaarup

Heey piger !

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan I klarede cykel+baby.

Jeg tænker at jeg gerne vil cykle 'bettemanden' til skole. Men hvordan gør jeg det med en nyfødt ?Det handler om 4,6 km hver vej, med god cykelsti.

Godt nok skal jeg først føde til Marts, men det bliver problemet ikke mindre af ;D

Hvordan gjorde I ? Og kan man overhovedet det ?- Eller er jeg bundet til gåben/barnevogn ?

FORTÆL - FORTÆL - FORTÆL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

OverTheRainbow

FrkRaarup skriver:

Heey piger !

Jeg tænker at jeg gerne vil cykle 'bettemanden' til skole. Men hvordan gør jeg det med en nyfødt ?Det handler om 4,6 km hver vej, med god cykelsti.

Godt nok skal jeg først føde til Marts, men det bliver problemet ikke mindre af ;D

Hvordan gjorde I ? Og kan man overhovedet det ?- Eller er jeg bundet til gåben/barnevogn ?

FORTÆL - FORTÆL - FORTÆL

Hej!

Nu har jeg kun et barn så taler ikke af erfaring, men jeg har da set rigtig mange christianiabikes eller lookalikes (ladcykler), hvor baby ligger i en autostol nede i. Man kan sikkert få en slags sele til at spænde den fast.. Man kan jo få alt til de små

Anmeld

24. oktober 2012

FrkRaarup

Smilo skriver:

Hej!

Nu har jeg kun et barn så taler ikke af erfaring, men jeg har da set rigtig mange christianiabikes eller lookalikes (ladcykler), hvor baby ligger i en autostol nede i. Man kan sikkert få en slags sele til at spænde den fast.. Man kan jo få alt til de små

De er bare så dyre, og pengene er sku små. Det vil de i hvert fald blive, efter køb af sådan en cykel.

'Bettemanden' er 6½ så han cykler selv! Mangler bare et eller andet til baby.

Jeg elsker at cykle, og ønsker ikke at stoppe 'bare pga' baby.

Anmeld

24. oktober 2012

FrkRaarup

Smilo skriver:

Hej!

Jeg retter lige mig selv!

Da sådan en cykel med alt til børn koster 7500 for den billigste har vi ikke råd!

Anmeld

24. oktober 2012

FruK

Jeg aner ikke hvad den koster, men min veninde havde en cykelvogn, hvor man kunne få sådan en baby-indsats til. Ved dog ikke om de må sidde/ligge i den fra nyfødt. Måske kan den fås billigere brugt... 

Anmeld

24. oktober 2012

FrkRaarup

FruK skriver:

Jeg aner ikke hvad den koster, men min veninde havde en cykelvogn, hvor man kunne få sådan en baby-indsats til. Ved dog ikke om de må sidde/ligge i den fra nyfødt. Måske kan den fås billigere brugt... 

Sådan en man spænder efter cyklen, med 'tag' ?

Anmeld

24. oktober 2012

FruK

FrkRaarup skriver:

Sådan en man spænder efter cyklen, med 'tag' ?

Ja, nemlig. En helt almindelig hvor sådan så kunne få en baby indsats til.

Anmeld

24. oktober 2012

Nea85

FrkRaarup skriver:

Heey piger !

FORTÆL - FORTÆL - FORTÆL

Ej, hvor øv at du bor så langt væk.
Jeg overvejer at sælge min Croozer-cykelvogn. Vi brugte den fra Clara var ca. 2 måneder gammel, og dengang lå hun i en hængekøje, som man kan købe til.

Jeg kan stærkt anbefale sådan en, det er både cykel- og løbevogn, og så medfølger der et lille hjul, så man også kan gå rundt med den

Anmeld

24. oktober 2012

FrkRaarup

Nea85 skriver:

Ej, hvor øv at du bor så langt væk.
Jeg overvejer at sælge min Croozer-cykelvogn. Vi brugte den fra Clara var ca. 2 måneder gammel, og dengang lå hun i en hængekøje, som man kan købe til.

Jeg kan stærkt anbefale sådan en, det er både cykel- og løbevogn, og så medfølger der et lille hjul, så man også kan gå rundt med den

Kæmpe øv! Lyder rigtig fin

Anmeld

24. oktober 2012

FrkRaarup

FruK skriver:

Ja, nemlig. En helt almindelig hvor sådan så kunne få en baby indsats til.

Okay

Har googlet og googlet og bliver sku ikke videre klogere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.