DKTiha skriver:
Jamen det jeg mener er at jeg køber billigt saftevand 8,50 i rema osv. Og på dem står der at de er sukkerfrie . Men der står ikke at det evt sku være light saftevand. Så ville derfor hører om man kan betegne saftevandet som værende light fordi der står sukkerfri ??
Sukkerfri og light er det samme. De er sødet med kunstige sødemidler. Og det er dem man bør holde sig fra

Det er jo forskelligt om man ønsker at gå op i det, men det skulle vist nok være mest vigtigt mens fosteret udvikler sig, og det er jo i første trimester...
Jeg holder mig fra det, men det har jeg altid gjort

jeg kan ikke fordrage det og så må jeg indrømme, at at jeg ikke tror det er sundere.. Hvis man eksempelvis ser på light land nr. 1 USA, så er de jo ikke ligefrem tynde

Men altså nogle ryger, nogle bruger parfume, nogle farver hår og hvad har vi, det er jo op til en selv, hvad man synes fungerer og så længe man er fornuftig og spiser sundt og varieret, så tror jeg ikke det skader at tage et glas light hist og her

Jeg er nok til den lidt hys side, men jeg har da også mine laster, og man skal gøre hvad der føles rigtig for en del og måske kigge lidt på hvad sundhedsstyrrelsen anbefaler, så skal det nok gå det hele

Og selvfølgelig tillykke med den lille spire i maven
Anmeld