lommer til tramme sengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Kay

FamilenStorm skriver:

Vil da gerne prøve at høre min mor om hun vil sy en til dig? Alt overskud går nemlig til hendes nødhjælp..

nødhjælp??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Frejsmor

Kay skriver:

syntes jeg kan huske at der var et par stykker her inde der har syet sådan nogle firkantede stykker stof med lommer i til at hænge på siden af tramme sengen...

nogen der har et billed af sådan en???

kune nemlig godt tænke mig en da tramme sengen står helt op af vores seng og jeg ik har plads til et natbord og om natten når jeg ammer er det rat at havde en flaske vand, mine briller og telefonen (ur) tæt på... og så tænkte jeg sådan en kunne være en løsning...

Jeg har to lomme ophæng som Frk.Munk har lavet, jeg har ikke lige et billede ved hånden, men prøv evt. at skriv til hende..

Dem jeg har, er med to lommer i, og jeg bruger dem mest til ekstra sutter og sådan lidt småting som er rare at have ved hånden om natten hvis bettemanden vågner af den ene eller anden grund..

Anmeld

24. oktober 2012

Mette.

Kay skriver:

syntes jeg kan huske at der var et par stykker her inde der har syet sådan nogle firkantede stykker stof med lommer i til at hænge på siden af tramme sengen...

nogen der har et billed af sådan en???

kune nemlig godt tænke mig en da tramme sengen står helt op af vores seng og jeg ik har plads til et natbord og om natten når jeg ammer er det rat at havde en flaske vand, mine briller og telefonen (ur) tæt på... og så tænkte jeg sådan en kunne være en løsning...

Jeg kan også  sy for dig, hvis det er

Anmeld

24. oktober 2012

FamilenStorm

Kay skriver:

nødhjælp??

https://www.facebook.com/heidi.b.storm/photos_albums#!/groups/208190439298199/?fref=ts

Hun Har en nødhjælp hvor hun hjælper familier der har en trængt økonomi...

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

Mette. skriver:

Jeg kan også  sy for dig, hvis det er

tak men har allerede skrevet med fjolletrold om det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.