lommer til tramme sengen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2012

Kay

syntes jeg kan huske at der var et par stykker her inde der har syet sådan nogle firkantede stykker stof med lommer i til at hænge på siden af tramme sengen...

nogen der har et billed af sådan en???

kune nemlig godt tænke mig en da tramme sengen står helt op af vores seng og jeg ik har plads til et natbord og om natten når jeg ammer er det rat at havde en flaske vand, mine briller og telefonen (ur) tæt på... og så tænkte jeg sådan en kunne være en løsning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

serinasmor

Jeg ved der har været flere der lavede dem - jeg kan sjovt nok heller ikke finde det  

Men prøv at se her  http://www.amioamio.com/da/kategori/haandlavet/boern/boernevaerelset/opbevaring/?page=4

Anmeld

24. oktober 2012

crille

Jeg har en som jeg har arvet og kunne rigtig rigtig fint bruge en mere, så følger også med. 

Min er med trykknaplås det er rigtig fint. Så er den nem at sætte på tremmesengen. 

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

serinasmor skriver:

Jeg ved der har været flere der lavede dem - jeg kan sjovt nok heller ikke finde det  

Men prøv at se her  http://www.amioamio.com/da/kategori/haandlavet/boern/boernevaerelset/opbevaring/?page=4

ja ville bare gerne havde en stor med flere "små" lommer i

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

crille skriver:

Jeg har en som jeg har arvet og kunne rigtig rigtig fint bruge en mere, så følger også med. 

Min er med trykknaplås det er rigtig fint. Så er den nem at sætte på tremmesengen. 

lige netop tænker der er jo også plads til sutter og alt det andet man nu har brug for om natten... får nemlig et problem når hun skal fra lift og over i sengen for nu ligger det hele ved siden af liften i sengen

Anmeld

24. oktober 2012

crille

Kay skriver:

lige netop tænker der er jo også plads til sutter og alt det andet man nu har brug for om natten... får nemlig et problem når hun skal fra lift og over i sengen for nu ligger det hele ved siden af liften i sengen

Præcis..men hvis en kreativ person tog den på sig, kunne det måske være den kunne være lidt større så der er to lommer. En til sutter og en til vandflaske mm

Anmeld

24. oktober 2012

serinasmor

Kay skriver:

ja ville bare gerne havde en stor med flere "små" lommer i

hmm ... 

du kan jo evt prøve at skrive til én af dem derinde, som laver den slags eller noget i den retning, om de kunne lave en sådan til dig og hvad de skulle have for det

Anmeld

24. oktober 2012

Kay

serinasmor skriver:

hmm ... 

du kan jo evt prøve at skrive til én af dem derinde, som laver den slags eller noget i den retning, om de kunne lave en sådan til dig og hvad de skulle have for det

sidder og overvejer at kontakte fru fjoldetrold... det må da være en opgave for hende??

Anmeld

24. oktober 2012

FamilenStorm

Kay skriver:

Vil da gerne prøve at høre min mor om hun vil sy en til dig? Alt overskud går nemlig til hendes nødhjælp..

Anmeld

24. oktober 2012

serinasmor

Kay skriver:

sidder og overvejer at kontakte fru fjoldetrold... det må da være en opgave for hende??

det vil jeg tro .. og ja det var da en god idé  ... så kan du jo måske være med til at udvikle et nyt produkt til hendes website

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.