Min Kæreste - Min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Valle81

Anonym skriver:

Har valgt og være anonym, hvis jeg står frem som den jeg er, er jeg ret sikker på at der bliver hakket på emnet eller mig.
Og hvorfor jeg synes det er underligt at kalde sin kæreste for sin mand.
Jeg kalder min kæreste da vi ikke er gift. Når vi bliver gift, kan jeg se det rigtige for mig at kalde ham min mand.

Hmm, 

min bliver min kæreste ikke mere eller mindre min mand fordi vi bliver gift.

Hvis vi gifter os, så er det for at bekræfte vores kærlighed ( som hverken bliver større eller mindre fordi vi bliver gift), for at sikre hinanden og vores børn, og for at få en uforglemmelig dag.

Hilsen Christina, som også kalder sin kæreste for min mand, når jeg har lyst:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Har valgt og være anonym, hvis jeg står frem som den jeg er, er jeg ret sikker på at der bliver hakket på emnet eller mig.
Og hvorfor jeg synes det er underligt at kalde sin kæreste for sin mand.
Jeg kalder min kæreste da vi ikke er gift. Når vi bliver gift, kan jeg se det rigtige for mig at kalde ham min mand.

Dvs du undrer dig fordi du gør det anderledes...men altså, det er faktisk dig der er den "mærkelige" kan du høre det-smiler-
Knus Eva...

Anmeld

29. maj 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Dvs du undrer dig fordi du gør det anderledes...men altså, det er faktisk dig der er den "mærkelige" kan du høre det-smiler-
Knus Eva...

Lidt mærkelig skal man vel have lov til at være ? Det sker da for os alle engang imellem...

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Lidt mærkelig skal man vel have lov til at være ? Det sker da for os alle engang imellem...

Jamen helt sikkert...det er jo bare fordi vi glemmer at vores egen lille verden ikke er andres verden-smiler- tror du ikke..
Knjus Eva...uden mand...

Anmeld

29. maj 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jamen helt sikkert...det er jo bare fordi vi glemmer at vores egen lille verden ikke er andres verden-smiler- tror du ikke..
Knjus Eva...uden mand...

Det tror jeg helt bestemt du har ret i...

Anmeld

29. maj 2009

Stumpen

Karsten er min kæreste eller rettere forlovede.. Men sidst nævnte udtryk bruger jeg ALDRIG.. Jeg bruger kæreste, men faktisk skærer det i mine ører at bruge det udtryk, for vi har været sammen i 6½ år og har snart to børn sammen... Kærester er noget der hører teenageårene til

og nej jeg tror ikke du bliver "hakket" mere på ved et ano indlæg som ved et med navn..

Anmeld

29. maj 2009

Lise

Han er en mand, og han er min. Så må han jo være min mand...

Anmeld

29. maj 2009

Kaufie

Kommer an på situationen.......

I talen ved vores bryllup sagde jeg fx, at jeg glædede mig over at være blevet hans hustru, men at jeg håbede at jeg også stadig var hans kæreste....

Når jeg omtaler ham overfor andre, siger jeg "min mand" - men vi har af og til en kæresteaften (når drengen bliver passet)

Anmeld

29. maj 2009

Pia.

Min mand var min mand fordi jeg var gift med ham i næsten 11 år - men inden bryllupet kaldte jeg ham også min mand - det lød bare bedre han var jo MIN mand....

He He... har faktisk aldrig tænkt over det...

Anmeld

29. maj 2009

malou

Ordet "mand" er jo ikke kun et ord om en gift mand. Mand er jo bare mand så forstår ikke helt hvorfor man ikke kan kalde sin kæreste for mand... fordi det er han jo med mindre man er lesbisk!!!! 

Knus malou som ikke er gift men elsker sin MAND!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.