Hvad syntes i om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Karla

Anonym skriver:

Herhjemme er vi til de lidt sjældnere navne. 

Og i starten var vi enig om at hvis det var en dreng at han skulle hedde liam. Men en jeg af og til snakker med offenlig gjord deres navn til deres dreng lidt inden vi kendt kønnet også syntes ligesom at det ikk var vores og at der faktisk mange med det navn også var glæde ved navnet der ikke.

Men vi fandt så navnet Nickolas og var tilfreds med det indtil igår. 

Men hvad syntes i om navnet? Og vil i mene det vil give ham problemer når han bliver større?? 

Jeg synes navnet er rigtig flot, og der burde ingen problemer være i det.

Det eneste er stavemåden. Jeg har en lillebror der hedder Nickolaj, med ck i, og der er ingen der staver hans navn rigtigt Selv hvis man siger det staves med ck skriver folk det med enten kun c eller kun k.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

sne190810

Umiddelbart ville jeg ikke mene at hverken Liam eller Nicholas er såkaldte specielle navne   Liam er vidst endda inden for top 50 drengenavne i DK

De er fine begge to

Anmeld

24. oktober 2012

modesty

Anonym skriver:

Og i starten var vi enig om at hvis det var en dreng at han skulle hedde liam. Men en jeg af og til snakker med offenlig gjord deres navn til deres dreng lidt inden vi kendt kønnet også syntes ligesom at det ikk var vores og at der faktisk mange med det navn også var glæde ved navnet der ikke.

Men hvad syntes i om navnet? Og vil i mene det vil give ham problemer når han bliver større?? 

Jeg synes ikke at hverken Liam eller Nickolas er sjældne navne, så jeg kan ikke se at det skal kunne give problemer. 

Anmeld

24. oktober 2012

Mor til matilde og gustav

synes det er nogle super søde navne, nickolas har jeg en veninde hvis dreng der hedder det samme og synes bare det er et super navnog liam har vi selv snakket om til min kommende søn, men er endt med at han skal hedde gustav;-)

Anmeld

24. oktober 2012

Camilla30

Jeg kan rigtig godt lide navnet - super sødt og efter min personlige smag meget bedre end Liam, der efterhånden er alt for overbrugt for tiden, så mange små L.O.C har Danmark jo heller ikke plads til hehe  Jeg havde 100 % valgt Nickolas hvis valget stod til mig. Hilsner fra Camilla. 

Anmeld

24. oktober 2012

christina92

Anonym skriver:

Jeg er vild med navnet!!!

Har altid været en af mine favoritter 

Anmeld

24. oktober 2012

Miss Kat

Jeg synes nu også, det er to helt almindelige navne, som jeg jævnligt støder ind i. Men det væsentlige er jo også kun, om I kan lide dem og synes, de passer til jeres søn. Alt andet er vel ligegyldigt.

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Nickolas er et rigtig fint navn. Jeg vil dog ikke mene, det er sjældent - kender selv to der hedder det

Anmeld

24. oktober 2012

Tulle28

Palaja skriver:

For mig er Nickolas et helt almindeligt navn. Ser absolut intet underligt i det. Så det kan jeg da ikke forestille mig skulle give ham nogen problemer  Og kan også godt lide det 

Helt enig

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Jeg synes det er et super fint navn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.