Hvad syntes i om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Herhjemme er vi til de lidt sjældnere navne. 

Og i starten var vi enig om at hvis det var en dreng at han skulle hedde liam. Men en jeg af og til snakker med offenlig gjord deres navn til deres dreng lidt inden vi kendt kønnet også syntes ligesom at det ikk var vores og at der faktisk mange med det navn også var glæde ved navnet der ikke.

Men vi fandt så navnet Nickolas og var tilfreds med det indtil igår. 

Men hvad syntes i om navnet? Og vil i mene det vil give ham problemer når han bliver større?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

MorDk

Jeg kan rigtig godt lide navnet ♥

Anmeld

24. oktober 2012

Palaja

For mig er Nickolas et helt almindeligt navn. Ser absolut intet underligt i det. Så det kan jeg da ikke forestille mig skulle give ham nogen problemer  Og kan også godt lide det 

Anmeld

24. oktober 2012

B&J

hvorfor skulle nickolas give problemer???

og hvis i kan lig det samen så er det navnet og hvis i ikke kan lig det jamen så er det ikke navnet... det vigtigste er jo at forælder kan lig det

Anmeld

24. oktober 2012

Jupiter

Jeg synes Nikolas er helt almindeligt - og pænt!

Så det ville jeg da sige at i sagtens kan kalde ham

Anmeld

24. oktober 2012

VØS

Jeg kan rigtig godt lide navnet Nickolas, og det er da et af de navne jeg har på listen hvis vi får en dreng

Anmeld

24. oktober 2012

Bshizzle

Nickolas er da et flot navn.. 

Har selv en i familien der hedder det.. Og altid syntes det er flot.

- Dog har min Svigermor svært ved at huske forskellen på Nickolas og Nicolai.. Så vores lille dreng blir kaldt Nickolas ved en fejl når hun ikke tænker sig om 

Anmeld

24. oktober 2012

Leneur

Anonym skriver:

Og i starten var vi enig om at hvis det var en dreng at han skulle hedde liam. Men en jeg af og til snakker med offenlig gjord deres navn til deres dreng lidt inden vi kendt kønnet også syntes ligesom at det ikk var vores og at der faktisk mange med det navn også var glæde ved navnet der ikke.

Men hvad syntes i om navnet? Og vil i mene det vil give ham problemer når han bliver større?? 

Jeg synes at Nicholas er et flot navn og kan ikke helt se hvorfor det skulle give ham problemer at hedde det???

Anmeld

24. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hvorfor sku det give problemer? - Nicholas er da et meget almindelig dansk navn

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Fordi det afstemmer fra julemandens tidligere navn. 

Her bliver det nok også forkortet i daglig sprog da det er lidt langt. 

Det vil nok blive nicko tror jeg. 

Og nu til dags syntes jeg folk hurtig har det med at se mærkelig ud i hovedet hvis man vælger navne som ikke er som alle andre populære.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.