Åh jeg står også i en situation med en fuldstændig udkogt x, der kun gør ting for at ramme mig, eller hvis det i sidste ende gavner ham selv. Han drikker dog ikke, ryger bare hash i stedet. Jeg har fra start af sagt at jeg ikke ønskede at møde min x overhoved, fordi jeg var bange (voldelig fortid)! Så når vi har været i statsforvaltningen og retten har vi været i hver vores lokaler.
Udover det, så synes jeg på ingen måde du er er usamarbejdsvillig! DU HAR JO PRØVET. I 7 ÅR???? Han kan jo ikke blive ved med at få chancer fordi at du er bange for ikke at være samarbejdsvillig - fortæl i statsforvaltningen at du ikke mener at din datter får en pind ud af at se ham!! Det har hun selv sagt jo? Du skal komme med forslag som DU mener er det bedste for din datter! Og det er at de ikke ses! Helt ærligt, han vil jo kun se hende, fordi han ved du bliver frustreret!!
Fra nu af gemmer du alt hvad du får fra ham. Sig at alt kontakt skal være på sms eller mail! Så har du ALT på skrift, og hvis i laver aftaler - alt er på skrift.. Meget vigtigt - måske også om nogle år, når han søger igen.
Søg fuld forældermyndighed - så er der nogle ting i slipper for at diskutere omkring. Selvom han stadig har ret til at søge om samvær. Dog skal i, i retten og få afklaret den, hvis han ikke opgiver den frivilligt. Nogle gange kan retten samtidig tage stilling til samvær. Gjorde de i mit tilfælde.
Anmeld