Fårk fårk.... jeg ked !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja, er dybt ulykkelig...

Min datter er lige blevet 7 år. Hun har ikke set hendes far i over tre år - grundet han har været i fængsel for vold, kørsek uden kørekort og spirituskørsel..

For at gøre en lang historie kort, kan vi slet ikke tale sammen bio. faren og jeg. Vi er uenige om ALT og han mener jeg vil gøre alt for at holde hende derfra. Vi kan til dels sige det sandt, for jeg VED jeg varetager min datters behov ved at hun ikke ser ham.

Han har svigtet hende mange gange, set hende, også pause i 9 mdr, set hende lidt, pause igen og ikek orket. Han har ikke orket og kæmpe for hende fordi jeg krævede det skulle være overvåget og han på antabus og hun ikke skulle sove der. SF har været enige med mig  HELE vejen igennem.

Men, nu - ringer han efter tre år og siger han har søgt samvær og de (SF) ikke kan tage sig sammen. Men - det har han sagt flere gange. Truet mig med at slå mig ihjel, slå sig selv ihjel og ja - jeg indrømmer jeg er bange for ham.

Min datter har kendt min mand jeg gift med og vi har en søn i 4 år. Han fungerer som far. Det har HUN selv valgt.

Hun græd da hun hørte at han måske ville se hende igen, hun siger hun ikke kan lide ham, og han ikke er sød og han lyver og flere ting. Hun er jo så stor hun forstår godt mange ting, og hun kan sagtens huske ham.

Jeg vil kæmpe med næb og køer for min datters ve og vel.

Hvordan står jeg i SF i henhold til den nye lov?

Har min datter ret til selv og sige sin mening, og hvad hun vil og føler? Og lytter de?

Jeg i syv sind, han skal ikke svigte hende og ødelægge hende igen. Hun er en harmonisk pige der er forud i skolen og han får ikke lov igen at gøre hende ked !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Bshizzle

Puha et dilemma at stå i.. Både du og din datter! 

Desværre har hendes Bio Fra ret til at søge alt det han vil, og så må de "kloge" ta den derfra. 

Men her tænker jeg lidt.. Hvorfor kan din Datter ikke li ham? 

Har i snakket negativt om ham gennem disse år eller har hun oplevet noget dårligt i hans selvskab.. Eller? 

Hva angår SF kan jeg ikke give dig svar på desværre. 

Men ønsker i kommer godt igennem alt. 

Anmeld

24. oktober 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Ja, er dybt ulykkelig...

Min datter er lige blevet 7 år. Hun har ikke set hendes far i over tre år - grundet han har været i fængsel for vold, kørsek uden kørekort og spirituskørsel..

For at gøre en lang historie kort, kan vi slet ikke tale sammen bio. faren og jeg. Vi er uenige om ALT og han mener jeg vil gøre alt for at holde hende derfra. Vi kan til dels sige det sandt, for jeg VED jeg varetager min datters behov ved at hun ikke ser ham.

Han har svigtet hende mange gange, set hende, også pause i 9 mdr, set hende lidt, pause igen og ikek orket. Han har ikke orket og kæmpe for hende fordi jeg krævede det skulle være overvåget og han på antabus og hun ikke skulle sove der. SF har været enige med mig  HELE vejen igennem.

Men, nu - ringer han efter tre år og siger han har søgt samvær og de (SF) ikke kan tage sig sammen. Men - det har han sagt flere gange. Truet mig med at slå mig ihjel, slå sig selv ihjel og ja - jeg indrømmer jeg er bange for ham.

Min datter har kendt min mand jeg gift med og vi har en søn i 4 år. Han fungerer som far. Det har HUN selv valgt.

Hun græd da hun hørte at han måske ville se hende igen, hun siger hun ikke kan lide ham, og han ikke er sød og han lyver og flere ting. Hun er jo så stor hun forstår godt mange ting, og hun kan sagtens huske ham.

Jeg vil kæmpe med næb og køer for min datters ve og vel.

Hvordan står jeg i SF i henhold til den nye lov?

Har min datter ret til selv og sige sin mening, og hvad hun vil og føler? Og lytter de?

Jeg i syv sind, han skal ikke svigte hende og ødelægge hende igen. Hun er en harmonisk pige der er forud i skolen og han får ikke lov igen at gøre hende ked !

Jeg er ret overbevist om at stf gerne hører jeres datter da hun nu er så gammel at hun godt kan sige hvad hun føler og mener.

Men da der før har været overvåget samvær og de kender til sagen så giver de heller ik bare lov til at han får hende lige med det samme så syns du skal slå koldt vand i blodet og så ringe ind til dem og hører hvad du skal gøre.

Anmeld

24. oktober 2012

baby012

som bio far har han altid ret til at søge om samvær, det der sker, er at i bliver indkaldt til et møde, hvor i skal sidde sammen og snakke om hvad i gør, sammen med en jurist og en børnesagkyndig.. til dette møde kan du så sige at din datter ikke ønsker at se ham, og at du derfor (sammen med hans manglende interesse) ikke ønsker samvær overhoved, og hvis det skal være, så bliver det uden kontakt med ham overhoved pga. trusler.. så går al kommunikation igennem sf ... kender ikke noget til den nye lov... men ta til mødet og nægt samvær hvis du mener det er til din datters bedste ... så træffer de en afgørelse.. men gør klart at han IKKE har noget at gøre i dit hjem nogensinde... så kan man kun håbe at de sender datteren til en børne psyk. som så får hendes mening om samvær er noget pigen ønsker inderst inde, eller ej..

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ligemeget hvor stor en egoist og dum svin han er - har vi ikke omtalt ham negativt herhjemme - aldrig.

Men, vi har fortalt hende lidt omkring hvorfor vi gik fra hinanden og andre ting, når hun spørger, men så hun kan forstå det og ikke sådan at han er den onde.

Vi har flyttet bopæl, for at komme væk fra og rimelig langt, så det bliver en helt ny SF der skal sættes ind i sagen

Hun siger at hun kan huske han ikke gad lege med hende, og havde mere travlt med sin mobil og ikke gad svare hende. At det altid var andre der skulle passe hende, og nogle hun ikke synes om (her mener hun farmor,farfar og faster) hvorfor ved jeg virkelig ikke?? Det kan hun ikke forklare siger hun. Hun siger han er dum og ikke sød og hun bare ikke kan lide ham og han drikker for meget øl !! Sagt af en 3-4 årig dengang og hun siger det stadig!!Hun siger han ikke kan lide hende, og når han ikke gider hende, så må han jo ikke elske hende og han lyver.

Hun har været til børnepsyk for 3 år siden også skulle han i fængsel igen også nægtede jeg bare alt, for nu kunne det satme være nok og slæbe hende igennem alt det, for hvad? INGENTING.. Men, min datte ved hun kan fortælle mig og sin far(minmand) alt, og vi er her for hende og vi kæmper for hende og hun skal sige HENDES følelser og meninger, for vi støtter hende uanset.

Jeg er så ked på hendes vegne. GID han mandende sig op, var en god far og elskede hende.

Jeg kan jo bare ikke bevise hans trusler ! Og han ved godt han ikke skal vise sig i vores hjem, nogensinde, så bliver politiet kontaktet omgående.

Anmeld

24. oktober 2012

Tip!

Det kan godt ske at han søger samvær, men ikke sikkert at SF vil give det..

Er der søgt samvær og SF har afvist, så skal der meget til for at han kan få lov at se hende...

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

som bio far har han altid ret til at søge om samvær, det der sker, er at i bliver indkaldt til et møde, hvor i skal sidde sammen og snakke om hvad i gør, sammen med en jurist og en børnesagkyndig.. til dette møde kan du så sige at din datter ikke ønsker at se ham, og at du derfor (sammen med hans manglende interesse) ikke ønsker samvær overhoved, og hvis det skal være, så bliver det uden kontakt med ham overhoved pga. trusler.. så går al kommunikation igennem sf ... kender ikke noget til den nye lov... men ta til mødet og nægt samvær hvis du mener det er til din datters bedste ... så træffer de en afgørelse.. men gør klart at han IKKE har noget at gøre i dit hjem nogensinde... så kan man kun håbe at de sender datteren til en børne psyk. som så får hendes mening om samvær er noget pigen ønsker inderst inde, eller ej..

Kan jeg bare godt NÆGTE samvær?

Er jeg så ikke usamarbejdsvillig og den der chikanerer samværet??

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

BMF skriver:

Det kan godt ske at han søger samvær, men ikke sikkert at SF vil give det..

Er der søgt samvær og SF har afvist, så skal der meget til for at han kan få lov at se hende...

De skrev et brev til mig for 2 år og 9 mdr siden at de lukkede sagen..

men det var fordi (tror jeg) at vi flyttede landsdel for at komme væk...

Anmeld

24. oktober 2012

Tip!

Anonym skriver:

De skrev et brev til mig for 2 år og 9 mdr siden at de lukkede sagen..

men det var fordi (tror jeg) at vi flyttede landsdel for at komme væk...

De langer ikke bare ud med samvær, fordi at han lige pludselig har lyst til at se sit barn.. Sådan hænger verden ikke sammen..

Søg fuld fm, og få din mand til at adoptere din datter.. Så er den ged barberet

Hr eks skal bare holde sig LANGT væk...

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

BMF skriver:

De langer ikke bare ud med samvær, fordi at han lige pludselig har lyst til at se sit barn.. Sådan hænger verden ikke sammen..

Søg fuld fm, og få din mand til at adoptere din datter.. Så er den ged barberet

Hr eks skal bare holde sig LANGT væk...

Det er også det vi gerne vil, men så længe han ikke vil have det, ja, så kan vi ikke

Eller kan vi?

Min datter vil så gerne at hendes far adopterer hende.

Lige nu har vi søgt navneændring, så hun får vores navn og det er KUN derfor vi hører fra ham og han har givet lyd fra sig, for at nægte det.

Ligesom får 1½ år siden da vi søgte pas. Men det fik vi igennem politiet.

Men han gør ALT For at chikanere MIG og ramme MIG. Ikke engang spørge til hende eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.