Ja, er dybt ulykkelig...
Min datter er lige blevet 7 år. Hun har ikke set hendes far i over tre år - grundet han har været i fængsel for vold, kørsek uden kørekort og spirituskørsel..
For at gøre en lang historie kort, kan vi slet ikke tale sammen bio. faren og jeg. Vi er uenige om ALT og han mener jeg vil gøre alt for at holde hende derfra. Vi kan til dels sige det sandt, for jeg VED jeg varetager min datters behov ved at hun ikke ser ham.
Han har svigtet hende mange gange, set hende, også pause i 9 mdr, set hende lidt, pause igen og ikek orket. Han har ikke orket og kæmpe for hende fordi jeg krævede det skulle være overvåget og han på antabus og hun ikke skulle sove der. SF har været enige med mig HELE vejen igennem.
Men, nu - ringer han efter tre år og siger han har søgt samvær og de (SF) ikke kan tage sig sammen. Men - det har han sagt flere gange. Truet mig med at slå mig ihjel, slå sig selv ihjel og ja - jeg indrømmer jeg er bange for ham. 
Min datter har kendt min mand jeg gift med og vi har en søn i 4 år. Han fungerer som far. Det har HUN selv valgt.
Hun græd da hun hørte at han måske ville se hende igen, hun siger hun ikke kan lide ham, og han ikke er sød og han lyver og flere ting. Hun er jo så stor hun forstår godt mange ting, og hun kan sagtens huske ham.
Jeg vil kæmpe med næb og køer for min datters ve og vel.
Hvordan står jeg i SF i henhold til den nye lov?
Har min datter ret til selv og sige sin mening, og hvad hun vil og føler? Og lytter de?
Jeg i syv sind, han skal ikke svigte hende og ødelægge hende igen. Hun er en harmonisk pige der er forud i skolen og han får ikke lov igen at gøre hende ked !