MortilElias2010 skriver:
Nogen gange skal man vælge fra, for at vælge til!
Jeg ved godt det er dine forældre, men hvis dette er udfaldet hver eneste gang I taler sammen så vælg dem fra og vælg din egen lille familie til. Som du skriver så bliver de påvirket af det derhjemme, hvilket er helt naturligt, men syntes virkelig ikke de skal have flere chancer. Det er jo hverken første og sikkert heller ikke sidste gang. Nyd dine svigerforældre og gør dem klart at du blev utrolig glad for din gave, og du gerne vil undskylde hvis det ikke forekom at være sådan men at du blev meget påvirket af samtalen med dine forældre!
Det er bare ikke OK fra dine forældres side! Eller din mors side! Og det var godt du fik sagt fra - også selvom det måske ikke blev så konstruktivt som du ville ønske! Men kan sige dig at du har langt større tålmodighed end mig og jeg var flegnet for længe siden på en meget mindre konstruktiv måde med den indstilling din morl ægger for dagen!
Og set bort fra det:

STORT TILLYKKE MED DAGEN 

og egentlig burde mit valg være meget let, jeg har valgt dem fra før, og skal jeg være ærlig, så savnede jeg dem ikke, jeg nød at være fri for alt den drama de skabte konstant, forskellen er bare at dengang var det i ledtog med min søster som også skar dem væk, og denne gang er jeg ene om det..
Min søster har nemlig fået den forandring hun ønskede, de glemte bare mig i svinget (igen!) og derfor står jeg jo nu tilbage helt alene om det her..

Jeg vil klart fortælle mine svigerforældre at jeg blev meget glad for min gave og at jeg er ked af hvis de ikke oplevede det fra min side af for det var bestemt ikke min mening at virke utaknemmelig..

Det blev slet ikke konstruktivt, og ja når jeg normalt er en meget rolig person, så er det lidt svært at se at man faktisk godt kan blive sur og ked af det på en måde så man ikke altid kommunikerer så skide godt med alle de andre..
Der skal rigtig meget til før min tålmodighed løber op, men jeg kan godt mærke at den er ved at være ædt væk efterhånden..
Anmeld