Snerpet ex- ryger ?????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2009

Stumpen

Tanja.. skriver:

Så tosset er jeg heller ikke men det er da pga stanken   Syntes min søns tøj lugter langt væk af røg når far lige har røget og så tager sønnike  

Det lagde jeg ikke mærke til med Mathilde, men derfor kan der jo godt være noget om snakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Mca<3

Stumpen skriver:

Det lagde jeg ikke mærke til med Mathilde, men derfor kan der jo godt være noget om snakken

Sgu ikke rart når sønnike på 7 uger dufter som en der lige har været ude og tage sig en

Anmeld

29. maj 2009

Stumpen

Tanja.. skriver:

Sgu ikke rart når sønnike på 7 uger dufter som en der lige har været ude og tage sig en

Altså børn/unge er jo tidligere ude med alt nu om dage

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Stumpen skriver:

Sgu da charmerende ..

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Stumpen skriver:

Hov kan du overhoved se min morsomhed ???

Anmeld

29. maj 2009

Stumpen

Tanja.. skriver:

Sgu da charmerende ..

nope...

Anmeld

29. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

For søren ,,, skal have råd ....
Jeg stoppede med at ryge ca 3 mdr før vi gik i gang med projekt baby , Det er efterhånden 14 mdr siden ... Aldrig har jeg været så glad og ryger det bliver jeg aldrig igen ,, MEEN min ellers dejlige kæreste ryger , desværre . Han er jordens bedste kæreste og jordens bedste far men ubevidst er jeg åbenbart efter ham ...  Han kunne self. ikke drømme om at ryge indenfor og han har skåret meget ned på forbruget .... Tror nu han føler sig jaget men han irriterere mig ,, lidt eksempler ....

Har sagt han skal huske at vaske hænder før han rører ved vores søn når han har været ude at ryge.

Jeg har ikke decideret sagt han lugter når han har røget , men har sagt jeg ikke kunne fatte jeg selv har lugtet så grimt .

Fortæller  jævnligt hvor glad jeg er for at være stoppet da mine børn jo har brug for mig i fremtiden også ..

Fortæller om de kol-patienter unge som gamle jeg hjælper til hverdag med bare at få trøjen af over hovedet fordi de ikke har luft til det .

I går blev det så for meget ...   Vi så den udsendelse om alkoholikeren der blev stillet et ultimatum ,,Han skulle stoppe med at drikke ... Så siger min kæreste ja dårlige undskyldninger er der altid for ikke at stoppe .. Så siger jeg .. Ja det er jo præcis det samme som med rygning og overvægt  Ikke for at provokere men fordi jeg rent faktisk mener det .. Alle 3 dele kræver sgu rygrad .. Så flipper han helt ud og siger hva fanden mit problem er og jeg godt nok er ude efter rygerne nu ... ØH ja ,,, sagde at jeg faktisk er skuffet over han ikke stoppede samtidig med mig ,, det kunne have været et fælles projekt . Skide tarveligt bare at ryge vidre når man skal have en lille .. Sagde at jeg faktisk syntes det var taberagtigt at ryge nu og det mener jeg sgu ... Så røg han ikke mere i går ...Jeg ved han gerne vil holde op for sidste søndag røg han ikke hele dagen , kl 19 gik han ud for at ryge og da han kom ind sagde han ,, Jeg ville prøve at holde op men tidspunktet er ikke det rigtige med al den stress og natte roderi ... WHAT ????? Han står sgu ikke op eller er vågen om nattenHan ammer jo ikke ...  Ville så gerne han kunne stoppe og prøve at få sin lugtesans tilbage bare et par dage ,, hans forældre er stor rygere og ryger ikke inde når vi er på besøg , de har luftet ud med mere men alligevel stinker baby og alle hans ting bare så forfærdeligt når man kommer derfra Det har jeg slet ikke turde sige .. Frygter den dag han er stor og skal på ferie hos bedsteforældrene ,, hva gør jeg .. De er jo jordens sødeste .. æv æv der kom lige en masse bøvl ...

Præcis sådan er det os her det hele os det med svigerforældrene. Jeg ved at brække mig over det. Vi sover ikke hos svigerforældrene når vi på sjælland netop fordi der bliver røget, de ryger nede på værelset når vi er der og lufter os ud men det bare ikke nok det sider i alt der vil altid være røg i hjemmet og jeg har fra dag et sagt at det skal mine børn ikke være i nærheden af Claus ryger heller ikke inde men hvis han måtte gjorde han det, men der jeg sgu blevet nød til at trampe i jorden. Jeg syns ikke at nogen som helst børn burde være i nærheden af røg. 

Anmeld

29. maj 2009

Diana...

Caroline86 skriver:

æv da... er ikke HELT i samme situation som dig,men tror nu godt jeg ved hvordan du har det alligevel..min mand stoppede nemlig heller ikke sammen med mig,da jeg stoppede
Jeg er ikke gravid endnu, men bliver det forhåbentlig snart, og Daniel har hele tiden sagt at han ville stoppe så snart jeg bliver gravid, og det regner jeg bestemt også med at han gør!!!!!!
Forleden dag spurgte jeg ham hvorfor han ikke bare stopper nu, så han ikke skal gå og have lyst til den der ene smøg, uden at han må få den (jeg synes det hjælper hvis man lige må ryge en enkelt engang imellem, når man stopper... selv tog jeg en kold tyrker).. Vi håber jo på at få vores streger i den her måned, så han skal forhåbentlig stoppe lige om lidt alligevel..Men han svarede nemlig også bare hvad mit problem med rygere var og at det var da utroligt osv
Hans bror havde også lovet sin kæreste at stoppe så snart hun blev gravid, men han ryger stadig,og hun har termin d.4/7
Det er bare så fælt med den lugt og bare jeg holder ham i hånden efter han har røget STINKER min egen hånd
Så vi kan godt være snerpede sammen, for jeg er så træt af at han ryger!!

Kan godt forstå du håber han stopper. men han skal ikke stoppe fordi han føler han skal men af lyst. Claus har os sagt til mig at han gerne ville stoppe for min skyld men det skal ikke være for min skyld men hans egen for ellers går det galt og han føler det er tvang.

Knus Diana som synes det super flot at du tog en kold tyrker.

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Præcis sådan er det os her det hele os det med svigerforældrene. Jeg ved at brække mig over det. Vi sover ikke hos svigerforældrene når vi på sjælland netop fordi der bliver røget, de ryger nede på værelset når vi er der og lufter os ud men det bare ikke nok det sider i alt der vil altid være røg i hjemmet og jeg har fra dag et sagt at det skal mine børn ikke være i nærheden af Claus ryger heller ikke inde men hvis han måtte gjorde han det, men der jeg sgu blevet nød til at trampe i jorden. Jeg syns ikke at nogen som helst børn burde være i nærheden af røg. 

Hvor er jeg egentlig glad for du har det på samme måde  Jeg vil godt nok heller ikke sove hos sviger forældrene men hva den dag de vil ha lille purken på ferie ??? Hva gør man der ?? De ryger udenfor når vi er der og har luftet ud men kun en ikke ryger forstår hvor meget der lugter  Henrik ville aldrig ryge indenfor selvom han fik lov men burde alligevel sande det nok snart var på tide at stoppe .

Anmeld

29. maj 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Hvor er jeg egentlig glad for du har det på samme måde  Jeg vil godt nok heller ikke sove hos sviger forældrene men hva den dag de vil ha lille purken på ferie ??? Hva gør man der ?? De ryger udenfor når vi er der og har luftet ud men kun en ikke ryger forstår hvor meget der lugter  Henrik ville aldrig ryge indenfor selvom han fik lov men burde alligevel sande det nok snart var på tide at stoppe .

Så må de tage i sommerhus med ham som de er tit han skal ikke sove i et ryger hjem... det jo ikke kun fordi det lugter i deres tøj osv de inhalere det jo os når der er røg i hjemmet... og selv om de har luftet ud og ikke ryger foran en så er røge der stadig.... Hvis han vil ryge kan an selv vælge det når han bliver ældre han skal ikke tvinges til det nu... hård holdning men det sådan jeg har det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.