Snerpet ex- ryger ?????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
31 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

Mca<3

For søren ,,, skal have råd ....
Jeg stoppede med at ryge ca 3 mdr før vi gik i gang med projekt baby , Det er efterhånden 14 mdr siden ... Aldrig har jeg været så glad og ryger det bliver jeg aldrig igen ,, MEEN min ellers dejlige kæreste ryger , desværre . Han er jordens bedste kæreste og jordens bedste far men ubevidst er jeg åbenbart efter ham ...  Han kunne self. ikke drømme om at ryge indenfor og han har skåret meget ned på forbruget .... Tror nu han føler sig jaget men han irriterere mig ,, lidt eksempler ....

Har sagt han skal huske at vaske hænder før han rører ved vores søn når han har været ude at ryge.

Jeg har ikke decideret sagt han lugter når han har røget , men har sagt jeg ikke kunne fatte jeg selv har lugtet så grimt .

Fortæller  jævnligt hvor glad jeg er for at være stoppet da mine børn jo har brug for mig i fremtiden også ..

Fortæller om de kol-patienter unge som gamle jeg hjælper til hverdag med bare at få trøjen af over hovedet fordi de ikke har luft til det .

I går blev det så for meget ...   Vi så den udsendelse om alkoholikeren der blev stillet et ultimatum ,,Han skulle stoppe med at drikke ... Så siger min kæreste ja dårlige undskyldninger er der altid for ikke at stoppe .. Så siger jeg .. Ja det er jo præcis det samme som med rygning og overvægt  Ikke for at provokere men fordi jeg rent faktisk mener det .. Alle 3 dele kræver sgu rygrad .. Så flipper han helt ud og siger hva fanden mit problem er og jeg godt nok er ude efter rygerne nu ... ØH ja ,,, sagde at jeg faktisk er skuffet over han ikke stoppede samtidig med mig ,, det kunne have været et fælles projekt . Skide tarveligt bare at ryge vidre når man skal have en lille .. Sagde at jeg faktisk syntes det var taberagtigt at ryge nu og det mener jeg sgu ... Så røg han ikke mere i går ...Jeg ved han gerne vil holde op for sidste søndag røg han ikke hele dagen , kl 19 gik han ud for at ryge og da han kom ind sagde han ,, Jeg ville prøve at holde op men tidspunktet er ikke det rigtige med al den stress og natte roderi ... WHAT ????? Han står sgu ikke op eller er vågen om nattenHan ammer jo ikke ...  Ville så gerne han kunne stoppe og prøve at få sin lugtesans tilbage bare et par dage ,, hans forældre er stor rygere og ryger ikke inde når vi er på besøg , de har luftet ud med mere men alligevel stinker baby og alle hans ting bare så forfærdeligt når man kommer derfra Det har jeg slet ikke turde sige .. Frygter den dag han er stor og skal på ferie hos bedsteforældrene ,, hva gør jeg .. De er jo jordens sødeste .. æv æv der kom lige en masse bøvl ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

Honningblomst

Lev med han ryger eller lev uden ham...det er hans valg og det vedkommer ikke dig.
Men jeg kan fanme godt forstå du synes det er træls og havde det på samme måde med min x og var lige så skide træls over for ham som du er over for din, med de resultat at jeg bare skubbede ham længere og længere væk og stemningen blev værre og værre..... og det er bestemt ikke den måde du får ham til at stoppe på, slet ikke.
Ang. dine svigerforældre ryger, så ville jeg kræve at de ikke røg hvis barnet skulle være der..
Knus Eva...

Anmeld

29. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
æv da... er ikke HELT i samme situation som dig,men tror nu godt jeg ved hvordan du har det alligevel..min mand stoppede nemlig heller ikke sammen med mig,da jeg stoppede
Jeg er ikke gravid endnu, men bliver det forhåbentlig snart, og Daniel har hele tiden sagt at han ville stoppe så snart jeg bliver gravid, og det regner jeg bestemt også med at han gør!!!!!!
Forleden dag spurgte jeg ham hvorfor han ikke bare stopper nu, så han ikke skal gå og have lyst til den der ene smøg, uden at han må få den (jeg synes det hjælper hvis man lige må ryge en enkelt engang imellem, når man stopper... selv tog jeg en kold tyrker).. Vi håber jo på at få vores streger i den her måned, så han skal forhåbentlig stoppe lige om lidt alligevel..Men han svarede nemlig også bare hvad mit problem med rygere var og at det var da utroligt osv
Hans bror havde også lovet sin kæreste at stoppe så snart hun blev gravid, men han ryger stadig,og hun har termin d.4/7
Det er bare så fælt med den lugt og bare jeg holder ham i hånden efter han har røget STINKER min egen hånd
Så vi kan godt være snerpede sammen, for jeg er så træt af at han ryger!!

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Lev med han ryger eller lev uden ham...det er hans valg og det vedkommer ikke dig.
Men jeg kan fanme godt forstå du synes det er træls og havde det på samme måde med min x og var lige så skide træls over for ham som du er over for din, med de resultat at jeg bare skubbede ham længere og længere væk og stemningen blev værre og værre..... og det er bestemt ikke den måde du får ham til at stoppe på, slet ikke.
Ang. dine svigerforældre ryger, så ville jeg kræve at de ikke røg hvis barnet skulle være der..
Knus Eva...

Kan faktisk mærke at jeg skubber ham længre og længre bort ,,
Sad og studerede ham i går da han gik ud for at ryge ,, Det så sgu ikke ud til at være en nydelse .. For det første begynder han at hikke , nok pga alle gift stofferne han suger ned ..  Det blæser helt vildt derude og han skynder sig så meget og når også kun at ryge en halv før han går ind igen .. Jeg sad og tænkte hmm . og det betaler han så for .. Det er til med en stress faktor , en sur pligt at gå ud og ryge virker det som  Ingen får lov at ryge herinde .. ALDRIG .. og sviger forældrene ryger heller ikke indenfor nede hos dem selv når vi er der .. De har altid luftet ud til vi kommer , men alligevel stinker man når man går derfra pga de ryger derinde til dagligt

Anmeld

29. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

æv da... er ikke HELT i samme situation som dig,men tror nu godt jeg ved hvordan du har det alligevel..min mand stoppede nemlig heller ikke sammen med mig,da jeg stoppede
Jeg er ikke gravid endnu, men bliver det forhåbentlig snart, og Daniel har hele tiden sagt at han ville stoppe så snart jeg bliver gravid, og det regner jeg bestemt også med at han gør!!!!!!
Forleden dag spurgte jeg ham hvorfor han ikke bare stopper nu, så han ikke skal gå og have lyst til den der ene smøg, uden at han må få den (jeg synes det hjælper hvis man lige må ryge en enkelt engang imellem, når man stopper... selv tog jeg en kold tyrker).. Vi håber jo på at få vores streger i den her måned, så han skal forhåbentlig stoppe lige om lidt alligevel..Men han svarede nemlig også bare hvad mit problem med rygere var og at det var da utroligt osv
Hans bror havde også lovet sin kæreste at stoppe så snart hun blev gravid, men han ryger stadig,og hun har termin d.4/7
Det er bare så fælt med den lugt og bare jeg holder ham i hånden efter han har røget STINKER min egen hånd

Sådan tror jeg vel alle bliver når de holder med at ryge... Jeg ikke røg under graviditeten, og var sammen med ryger... Jeg var lige ved at brække mig...
Men ryger igen...

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Kan faktisk mærke at jeg skubber ham længre og længre bort ,,
Sad og studerede ham i går da han gik ud for at ryge ,, Det så sgu ikke ud til at være en nydelse .. For det første begynder han at hikke , nok pga alle gift stofferne han suger ned ..  Det blæser helt vildt derude og han skynder sig så meget og når også kun at ryge en halv før han går ind igen .. Jeg sad og tænkte hmm . og det betaler han så for .. Det er til med en stress faktor , en sur pligt at gå ud og ryge virker det som  Ingen får lov at ryge herinde .. ALDRIG .. og sviger forældrene ryger heller ikke indenfor nede hos dem selv når vi er der .. De har altid luftet ud til vi kommer , men alligevel stinker man når man går derfra pga de ryger derinde til dagligt

Rygning er et helvede også for dem der er afhængige og ikke magter at stoppe...det er meget forskelligt hvor nemt det er for den enkelte..
Jeg talte med min rygende x om det i går og han gav mig ret i at det bare burde være forbudt...tænk på al den fokus om giftstoffer og hormonforstyrrende stoffer osv der bliver forbudt...hvordan kan man så forsvare at sælge gift til så mange mennesker...
Knus Eva...aldrig røget...

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Caroline86 skriver:

Glad for vi er ens ...
Han havde selv sagt han ville stoppe når hans søn var født .. Ja  godt så ..
Jeg har aldrig været efter ham før og altid sagt til ham han skulle være parat til det ellers lykkedes det ikke men kan sgu ikke holde lugten ud mere ...

Det er også blevet bevist at du heller ikke må ligge og sove med din nyfødte i sengen pga øget risiko for vuggedød ... Du udskiller gift stofferne via huden ... Det virkede nok også provokerende da jeg fortalte ham det .. Hva pokker skal vi gøre .. Ja man kan dårligt gå og holde dem i hånden ,, føj ..

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

Rygning er et helvede også for dem der er afhængige og ikke magter at stoppe...det er meget forskelligt hvor nemt det er for den enkelte..
Jeg talte med min rygende x om det i går og han gav mig ret i at det bare burde være forbudt...tænk på al den fokus om giftstoffer og hormonforstyrrende stoffer osv der bliver forbudt...hvordan kan man så forsvare at sælge gift til så mange mennesker...
Knus Eva...aldrig røget...

Self. skal det være forbudt   Alle rygere burde læse endelig ikke ryger af Allen Carr ..   Det tager måske max 1 md af dit liv at blive røg fri ...  Tror ikke selv på han nogensinde bliver røgfri , det er en livsstil sagde han engang .. Ja måske i 80 erne ...   Syntes bare det er forfærdeligt at han ikke er stærkere en som så ,,

Anmeld

29. maj 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Self. skal det være forbudt   Alle rygere burde læse endelig ikke ryger af Allen Carr ..   Det tager måske max 1 md af dit liv at blive røg fri ...  Tror ikke selv på han nogensinde bliver røgfri , det er en livsstil sagde han engang .. Ja måske i 80 erne ...   Syntes bare det er forfærdeligt at han ikke er stærkere en som så ,,

"Synes bare det er forfærdeligt at han ikke er stærkere end som så...." lige der, der har du starten på afslutningen af jeres forhold. Du ser ned på at han ikke kan og ikke er stærk nok og det tror jeg altså kan ødelægge det hele for jer...måske han bare siger han vil stoppe for din skyld.
Hvad hvis han bare nyder at ryge...og han ikke vil stoppe..?? skal du så ikke acceptere det og lade det være...velvidende at han ryger jeres penge op og måske gør hans søb faderløs før tid...?? men du må jo respektere hans valg...
Knus Eva..

Anmeld

29. maj 2009

Mca<3

Eva skriver:

"Synes bare det er forfærdeligt at han ikke er stærkere end som så...." lige der, der har du starten på afslutningen af jeres forhold. Du ser ned på at han ikke kan og ikke er stærk nok og det tror jeg altså kan ødelægge det hele for jer...måske han bare siger han vil stoppe for din skyld.
Hvad hvis han bare nyder at ryge...og han ikke vil stoppe..?? skal du så ikke acceptere det og lade det være...velvidende at han ryger jeres penge op og måske gør hans søb faderløs før tid...?? men du må jo respektere hans valg...
Knus Eva..

Jeg har faktisk aldrig været efter ham eller nævnt jeg syntes han skulle stoppe før efter sidste weekend da jeg fandt ud af han gerne ville ...
Når han har sagt han burde har jeg altid sagt at han skulle ikke prøve før han selv havde lyst for ellers kunne man ikke .. Motivation er det aller vigtigeste redskab ...   Men efter jeg fandt ud af at han ikke er stærk nok må jeg indrømme at jeg ser et svaghedstegn og begynder at se ned på ham ,, bedre kan det ikke beskrives  Har altid beundret ham for den han er meen ,,,  Puha det skal bare ikke være sådan noget der skal skille os ad ..  men i går aftes efter hans sure udbrud kom jeg sådan til at tænke fremad .. skal jeg støtte op om rygerne nu pga hans dårlige vane  Og gå på liste fødder fremover når der nævnes noget negativt omkring rygning ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.