For søren ,,, skal have råd ....
Jeg stoppede med at ryge ca 3 mdr før vi gik i gang med projekt baby , Det er efterhånden 14 mdr siden ... Aldrig har jeg været så glad og ryger det bliver jeg aldrig igen ,, MEEN min ellers dejlige kæreste ryger , desværre . Han er jordens bedste kæreste og jordens bedste far men ubevidst er jeg åbenbart efter ham ... Han kunne self. ikke drømme om at ryge indenfor og han har skåret meget ned på forbruget .... Tror nu han føler sig jaget men han irriterere mig ,, lidt eksempler ....
Har sagt han skal huske at vaske hænder før han rører ved vores søn når han har været ude at ryge.
Jeg har ikke decideret sagt han lugter når han har røget , men har sagt jeg ikke kunne fatte jeg selv har lugtet så grimt .
Fortæller jævnligt hvor glad jeg er for at være stoppet da mine børn jo har brug for mig i fremtiden også ..
Fortæller om de kol-patienter unge som gamle jeg hjælper til hverdag med bare at få trøjen af over hovedet fordi de ikke har luft til det .
I går blev det så for meget ... Vi så den udsendelse om alkoholikeren der blev stillet et ultimatum ,,Han skulle stoppe med at drikke ... Så siger min kæreste ja dårlige undskyldninger er der altid for ikke at stoppe .. Så siger jeg .. Ja det er jo præcis det samme som med rygning og overvægt

Ikke for at provokere men fordi jeg rent faktisk mener det .. Alle 3 dele kræver sgu rygrad .. Så flipper han helt ud og siger hva fanden mit problem er og jeg godt nok er ude efter rygerne nu ... ØH ja ,,, sagde at jeg faktisk er skuffet over han ikke stoppede samtidig med mig ,, det kunne have været et fælles projekt . Skide tarveligt bare at ryge vidre når man skal have en lille .. Sagde at jeg faktisk syntes det var taberagtigt at ryge nu og det mener jeg sgu ... Så røg han ikke mere i går ...Jeg ved han gerne vil holde op for sidste søndag røg han ikke hele dagen , kl 19 gik han ud for at ryge og da han kom ind sagde han ,, Jeg ville prøve at holde op men tidspunktet er ikke det rigtige med al den stress og natte roderi ... WHAT ????? Han står sgu ikke op eller er vågen om natten

Han ammer jo ikke ... Ville så gerne han kunne stoppe og prøve at få sin lugtesans tilbage bare et par dage ,, hans forældre er stor rygere og ryger ikke inde når vi er på besøg , de har luftet ud med mere men alligevel stinker baby og alle hans ting bare så forfærdeligt når man kommer derfra

Det har jeg slet ikke turde sige .. Frygter den dag han er stor og skal på ferie hos bedsteforældrene ,, hva gør jeg .. De er jo jordens sødeste .. æv æv der kom lige en masse bøvl ...