åh - min søn har kastet op i 17 timer nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

MariaKyedDK

SD21 skriver:

Prøv med noget revet æble og noget maizena grød maizena grød er mildt for maven - det virkede ihvertfald for mig, efter en dag med diarré.

fik afvide af lægen at han skulle have æblejuice, revet æble og popkorn og massere af væske

Han stoppede i morges kl 09 med at kaste op, så han har kastet op i over 24 timer

+ han har scoret sig mellemørsbetændelse

den stakkel , men tak for svar i nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Ja forstår godt hva du mener! Syntes helt sikkert du ska ringe til lægen sener. Ka jo være han/ hun ligger inde med et par gode råd. Thea kom til at se sådan helt afpillet ud og der gik flere uger inden, hendes appetit var oppe på normal igen. Slet ik rart! Vh stine

fik afvide af lægen at han skulle have æblejuice, revet æble og popkorn og massere af væske

Han stoppede i morges kl 09 med at kaste op, så han har kastet op i over 24 timer

+ han har scoret sig mellemørsbetændelse, og han ser helt mærkelig ud, meget store øjnr og popiller og jah , puh ha en omgang, han er heldigvis i bedring nu og sidder og leger med Farmand på værelset, og hygger så HÅBER inderligt han er klar til at komme i skole imorgen da de skal fotograferes Imorgen   godt andre har erfaring ...

den stakkel , tak for svar i nat

Anmeld

24. oktober 2012

SaNiNa

Puha det lyder som den tur min datter og jeg har haft de sidste 24 timer

Jeg har ikke gjort ret mig i hun skulle spise bare hun fik masser af væsk så kan vi spise imorgen.

Så her har vi spist ristet brød med lidt smør, æbler, popcorn, kiks og lidt chips og drukket en masse saftevand.

Og dejlig at høre han ikke kaster op mere

Anmeld

24. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MariaKyedDK skriver:

+ han har scoret sig mellemørsbetændelse, og han ser helt mærkelig ud, meget store øjnr og popiller og jah , puh ha en omgang, han er heldigvis i bedring nu og sidder og leger med Farmand på værelset, og hygger så HÅBER inderligt han er klar til at komme i skole imorgen da de skal fotograferes Imorgen   godt andre har erfaring ...

den stakkel , tak for svar i nat

Årh godt han er stoppet med at kaste op, men hvor er det synd han nu har fået ondt i ørene. Han er da hårdt ramt

Det er så hyggeligt med baby.dk om natten, når man sidder og ammer vh stine

Anmeld

24. oktober 2012

mor2011_

æv æv prøv give ham revolyt så han ikke taber  alt væske og salt købes på apoteket i håndkøbet det smager ikke grimt det er bare vand med lidt saltet smag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.