hvornår skifter man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

LilleLene

Francisca skriver:

Altså min datter blev utålmodig og spiste ikke altid op fordi det gik for langsomt også blev hun træt og gad ikke spise mere.

Hvis det løber for hurtigt og de ikke kan følge med så kan du hører det. det som om de sluger det, de kan os få det galt i halsen fordi de ikke kan følge med. du ser det hurtigt med det samme hvis det går for stærkt.

Min datter hostede når hun skulle drikke mme med str.3 så det droppede jeg med det samme også fik hun str.2 igen

okay taaaaaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
LilleLene skriver:

er det også mam ?

Nej det er advent (:

Anmeld

24. oktober 2012

Giraffen

LilleLene skriver:

sutter til sutteflasken ? altså fra størrelse 1 til 2 ???

det kommer meget an på hvilke tutter man bruger - dem jeg kender, der brugte Avent tutter brugte 1'eren længe - vi brugte MAM-tutter og gik over til 2'eren da vores datter var 2-3 måneder, men hun spiser ikke så meget så måske vi havde skiftet tidligere hvis hendes appetit var lidt større

Anmeld

24. oktober 2012

LilleLene

Giraffen skriver:

det kommer meget an på hvilke tutter man bruger - dem jeg kender, der brugte Avent tutter brugte 1'eren længe - vi brugte MAM-tutter og gik over til 2'eren da vores datter var 2-3 måneder, men hun spiser ikke så meget så måske vi havde skiftet tidligere hvis hendes appetit var lidt større

okay tak

Anmeld

24. oktober 2012

Anette&Sophia

LilleLene skriver:

oberhovedet ikke

så må jeg hellere melde pas :-) 
men når du en dag synes det virker som om det ikke går stærkt nok, så prøv at skift op. det kan dog godt virke voldsomt for nogen i starten, da det jo ligepludselig kommer lidt stærkere/ mere ud på en gang :-) 

Anmeld

25. oktober 2012

LilleLene

Anette&Sophia skriver:

så må jeg hellere melde pas :-) 
men når du en dag synes det virker som om det ikke går stærkt nok, så prøv at skift op. det kan dog godt virke voldsomt for nogen i starten, da det jo ligepludselig kommer lidt stærkere/ mere ud på en gang :-) 

hehe okay, kunne være jeg skulle prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.