hvornår skifter man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

LilleLene

sutter til sutteflasken ? altså fra størrelse 1 til 2 ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

pernille.23

kan ikke huske præcis hvornår, menere der stod ca alder på vores, hvor vi så prøvede, hvis der kom for meget ud på engang kunne hun ikke følge med, så gik vi tilbage.. og ellers skiftede vi når vi kunne se hun suttede for hårdt, og der så ikke kom nok ud..

Anmeld

23. oktober 2012

Mettefpigen

Uhh 3 måneder? Eller 6 måneder??.....

Anmeld

23. oktober 2012

Mother-love

Mener det står på æskerne til sutterne. Men vi skiftede når vi mente det var tid. For isabella var en ædedolk og det kunne ikke gå stærktnok så vi var længere fremme i sutte str end hvad de skrev på pakkerne... Man finder hurtigt ud af om det erfor tidligt. For så ryger mme ' en ved siden af fordi det kommer for stærkt. Så ville sige prøv sig frem

Anmeld

23. oktober 2012

baby012

Det kan du se på æsken til sutterne 

Anmeld

24. oktober 2012

Vivian87

Vi skiftede da vi kunne mærke at Aviaja var klar - hun blev utålmodig når hun havde spist lidt og skide sur fordi der ikke kom nok ud hurtigt nok

Anmeld

24. oktober 2012

LilleLene

okay tak for svar

Anmeld

24. oktober 2012

Anette&Sophia

LilleLene skriver:

sutter til sutteflasken ? altså fra størrelse 1 til 2 ???

Jeg skiftede da jeg kunne fornemme på Sophia at det gik ALT for langsomt. ( hun var lidt af en grovæder

Anmeld

24. oktober 2012

LilleLene

Anette&Sophia skriver:

Jeg skiftede da jeg kunne fornemme på Sophia at det gik ALT for langsomt. ( hun var lidt af en grovæder

min søn er nemlig 4½ måned, men syntes ikke han brokker sig :/ kan man blive ved med bruge nr 1  ?

Anmeld

24. oktober 2012

Anette&Sophia

LilleLene skriver:

min søn er nemlig 4½ måned, men syntes ikke han brokker sig :/ kan man blive ved med bruge nr 1  ?

mener 1éren er den de normalt siger fra 0-1 måned, korrekt? 
og så 2, 1-3 måneder, 3 3-6 måneder og 4, 6-x måneder - har jeg ret? ( jeg snakker avent flasker )  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.