Er nu kommet hjem, men stadig sygemeldt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

B&J

Stakkels dig søde... øv havde håbet på de ville finde noget så de kunne hjælpe dig.... men håber den fys kan hjælpe og få skrevet alle de ting ned... sender dig en kæmpe krammer til dig og håber du snart får det godt igen..... og du ikke mister din elevplads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

SussieThyssen

Tauf skriver:

Godaften:-)

Hvis nogen har fulgt lidt med ved i at jeg har været indlagt siden i onsdags. De har scannede mit hoved og tjekket mine øjne.
Det kunne ikke finde noget der var galt, så jeg blev udskrevet med det de kom frem til er spændings hovedpine. Det var i går jeg blev udskrevet , i dag valgte jeg så at holde en ekstra fridag
Jeg ringe så til lægen for at få en henvisning til en Fys. Lægen sygemeldt mig til på mandag. Så jeg jeg fået til opgave de næste fem dage at få fat i en Fys og så skal vi her hjemme få noget mere struktur på vores hverdag.
Jeg skal ha alle de ting som fylder i mit hoved ned på papir...

Jeg er bare så bange for at miste min elevplads. Men nu skal jeg bare passe på mig selv de næste par dage og så blive frisk til på mandag:-)

Tak fordi i læste med:-)

Et knus og held og lykke herfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. oktober 2012

MyLove E

B&J skriver:

Stakkels dig søde... øv havde håbet på de ville finde noget så de kunne hjælpe dig.... men håber den fys kan hjælpe og få skrevet alle de ting ned... sender dig en kæmpe krammer til dig og håber du snart får det godt igen..... og du ikke mister din elevplads

Mange tak søde. Ja jeg havde også håbet på det.

Har lige ringet til en Fys og de havde heldigvis et afbud så jeg kunne komme afsted med det samme:-)

Mange tak for dine søde tanker :-)

Anmeld

24. oktober 2012

B&J

Tauf skriver:

Mange tak søde. Ja jeg havde også håbet på det.

Har lige ringet til en Fys og de havde heldigvis et afbud så jeg kunne komme afsted med det samme:-)

Mange tak for dine søde tanker :-)

ej hvor er det jo fantastisk for dig søde JUBIII håber virkelig de kan gøre noget for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.