Er nu kommet hjem, men stadig sygemeldt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

MyLove E

Godaften:-)

Hvis nogen har fulgt lidt med ved i at jeg har været indlagt siden i onsdags. De har scannede mit hoved og tjekket mine øjne.
Det kunne ikke finde noget der var galt, så jeg blev udskrevet med det de kom frem til er spændings hovedpine. Det var i går jeg blev udskrevet , i dag valgte jeg så at holde en ekstra fridag
Jeg ringe så til lægen for at få en henvisning til en Fys. Lægen sygemeldt mig til på mandag. Så jeg jeg fået til opgave de næste fem dage at få fat i en Fys og så skal vi her hjemme få noget mere struktur på vores hverdag.
Jeg skal ha alle de ting som fylder i mit hoved ned på papir...

Jeg er bare så bange for at miste min elevplads. Men nu skal jeg bare passe på mig selv de næste par dage og så blive frisk til på mandag:-)

Tak fordi i læste med:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Godaften:-)

Hvis nogen har fulgt lidt med ved i at jeg har været indlagt siden i onsdags. De har scannede mit hoved og tjekket mine øjne.
Det kunne ikke finde noget der var galt, så jeg blev udskrevet med det de kom frem til er spændings hovedpine. Det var i går jeg blev udskrevet , i dag valgte jeg så at holde en ekstra fridag
Jeg ringe så til lægen for at få en henvisning til en Fys. Lægen sygemeldt mig til på mandag. Så jeg jeg fået til opgave de næste fem dage at få fat i en Fys og så skal vi her hjemme få noget mere struktur på vores hverdag.
Jeg skal ha alle de ting som fylder i mit hoved ned på papir...

Jeg er bare så bange for at miste min elevplads. Men nu skal jeg bare passe på mig selv de næste par dage og så blive frisk til på mandag:-)

Tak fordi i læste med:-)

Ihh hvor er du da også bare møj uheldig

Håber du kan finde dig en rigtig god fys! Hvis du døjer med spændigshovedpine eller migræne, så kan jeg også anbefale akupunktur, det har stort set fjernet mit migræne!

Rigtig god bedring

Anmeld

23. oktober 2012

MyLove E

tarkoflen skriver:

Ihh hvor er du da også bare møj uheldig

Håber du kan finde dig en rigtig god fys! Hvis du døjer med spændigshovedpine eller migræne, så kan jeg også anbefale akupunktur, det har stort set fjernet mit migræne!

Rigtig god bedring

Tak:-)

Det kunne være det var det jeg skulle prøve:-) Nu giver jeg lige det her en chance ..

Anmeld

23. oktober 2012

tarkoflen

Tauf skriver:

Tak:-)

Det kunne være det var det jeg skulle prøve:-) Nu giver jeg lige det her en chance ..

Jeg havde prøvet noget nær alt, og var ved at blive idiot af at spise piller, så det var så skønt at slippe af med

Men det var også i kombi med en fys...

Anmeld

23. oktober 2012

MortilElias2010

Ej du kære, sikke en redelighed! Det er jeg ked af du skal igennem! Rigtig god bedring, håber det kan helbredes hurtigt så du ikke skal bøvle med den slags. Hvordan tackler din elevplads det? 

Anmeld

23. oktober 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Ej du kære, sikke en redelighed! Det er jeg ked af du skal igennem! Rigtig god bedring, håber det kan helbredes hurtigt så du ikke skal bøvle med den slags. Hvordan tackler din elevplads det? 

Ja det er rigtig træls. Først blindtarmen og Så det her.

De tager det heldigvis rigtig fint og siger jeg bare skal passe på mig selv og blive rask:-):-):-):-)

Anmeld

23. oktober 2012

MortilElias2010

Tauf skriver:

Ja det er rigtig træls. Først blindtarmen og Så det her.

De tager det heldigvis rigtig fint og siger jeg bare skal passe på mig selv og blive rask:-):-):-):-)

Det må være en lettelse oveni alt det der sker med dig! Så skal du ikke bekymre dig om det ovenikøbet! Hvor jeg dog håber du snart får noget medvind! 

Anmeld

23. oktober 2012

kriknu

Hold da op, stakkels dig - håber du er rask til på mandag, meget gerne før 

Anmeld

24. oktober 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Det må være en lettelse oveni alt det der sker med dig! Så skal du ikke bekymre dig om det ovenikøbet! Hvor jeg dog håber du snart får noget medvind! 

Ja det er rigtig dejligt. Men jeg er stadig meget nervøs:-(

Men tak for dine søde ord ven.

Anmeld

24. oktober 2012

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Ja det er rigtig dejligt. Men jeg er stadig meget nervøs:-(

Men tak for dine søde ord ven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.