Til jer der ser "mig og min mor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Mother-love

Giver dig kun ret. Var virkelig blevet så flov over min mor hvis hun var sådan. Og ja hun er meget jaloux og styrende. Men Jeg havde så aldrig stilt mig op på tv vis min mor var sådan...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Lusi

Mussen2 skriver:

Hun er rablende skør, jeg tror personligt hun er misbruger. Jeg synes hun benytter enhver lejlighed til at få en skarp og man har set hende drikke stive whiskyer med sig selv i programmet

Hun har jo været stofmisbruger.. Kan da godt være hun er gået over til alkoholen istedet for..

Anmeld

23. oktober 2012

Lusi

michelledam skriver:

Giver dig kun ret. Var virkelig blevet så flov over min mor hvis hun var sådan. Og ja hun er meget jaloux og styrende. Men Jeg havde så aldrig stilt mig op på tv vis min mor var sådan...!

Det havde jeg godt nok heller ik..

Anmeld

23. oktober 2012

Lusi

Nina1988 skriver:

Synes også at hun er lige i overkanten for mig.,. Det der med (fra sidste sæson) at de SKULLE sove sammen en weekend om måneden...

Men tænker at hun måske har en grud til at være bekymret, aner det ikke, men tænker at man ikke ser alt...
Men igen, hun er lidt for bekymret efter min mening

Ja så også den, hvor de skulle sove sammen.. Hun er en voksen kvinde, giv hende dog lov til at leve sit liv, tænker jeg bare..

Det er jo åbenlyst, at Mia, er pisse misundelig over at hun ik selv er 20 mere..

Anmeld

23. oktober 2012

Lusi

Mor og meget mere skriver:

Jeg har set det en eneste gang - og kan ikke holde til at se det igen, mest på grund af hende. Jeg synes også, datteren var uhyggeligt overbærende - som om, de havde byttet roller som mor og datter. 

Ja lige præcis.. Min mand sagde også lige, at man skulle tro de havde byttet roller.. Trist..

Anmeld

23. oktober 2012

maryjane

100% enig.

Det er jo frygteligt at hun føler at hun skal bestemme alt over sin datter, og den opførsel hun har overfor datter( og Burim) offentligt, jøsses.

Anmeld

23. oktober 2012

Lusi

maryjane skriver:

100% enig.

Det er jo frygteligt at hun føler at hun skal bestemme alt over sin datter, og den opførsel hun har overfor datter( og Burim) offentligt, jøsses.

Ja, men tror virkelig ik hun kan gennemskue det flove i det..

Jeg tror aldrig hun får sig en kæreste, efter det program, for hvem gider sådan en kvinde?
Han skal da ihvertfald være støbt af noget specielt

Anmeld

23. oktober 2012

Chili

Lusi skriver:

HHuHvad synes i om Mia, Joys mor?

Jeg synes hun er sindsyg

Hun er jo ALT for jaloux og styrende..
I dette program, skal de jo på ferie sammen igen og hun har lige sagt, at joy, ikke må skrive eller ringe til hendes kæreste derhjemme.. Det er jo ALT hun siger, der er forbundet med jalousi
Og så skal hun bare altid helst stikke tungen helt ned i halsen på hende eller "bagpule" hende..
Hun burde da få noget hjælp!

Men det lader da heldigvis til at Joy, tager det sådan ret afslappet..
Jeg var selv gået amok, hvis min mor havde været sådan..

Er det bare mig der er sart?

Hun er alt for meget!
Jeg synes faktisk hun opføre sig som et lille barn, der vil have ALT opmærksomheden.. Jeg ville ikke gide hvis jeg var Joy

Anmeld

23. oktober 2012

maryjane

Lusi skriver:

Ja, men tror virkelig ik hun kan gennemskue det flove i det..

Jeg tror aldrig hun får sig en kæreste, efter det program, for hvem gider sådan en kvinde?
Han skal da ihvertfald være støbt af noget specielt

Nej det kan hun sikkert ikke gennemskue nej, men det er jo egentlig forfærdeligt. Synes hun skulle få noget hjælp iiiih

Haha, ved ski ikke om der er en mand derude, der skal nok være en der passer lige til hende.

Anmeld

23. oktober 2012

Mor til Ella

Lusi skriver:

Hvad synes i om Mia, Joys mor?

Jeg synes hun er sindsyg

Hun er jo ALT for jaloux og styrende..
I dette program, skal de jo på ferie sammen igen og hun har lige sagt, at joy, ikke må skrive eller ringe til hendes kæreste derhjemme.. Det er jo ALT hun siger, der er forbundet med jalousi
Og så skal hun bare altid helst stikke tungen helt ned i halsen på hende eller "bagpule" hende..
Hun burde da få noget hjælp!

Men det lader da heldigvis til at Joy, tager det sådan ret afslappet..
Jeg var selv gået amok, hvis min mor havde været sådan..

Er det bare mig der er sart?

Har det som dig....

Tænker lidt lev dit eget liv i stedet for din datters

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.