Til jer der ser "mig og min mor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.578 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Lusi

Hvad synes i om Mia, Joys mor?

Jeg synes hun er sindsyg

Hun er jo ALT for jaloux og styrende..
I dette program, skal de jo på ferie sammen igen og hun har lige sagt, at joy, ikke må skrive eller ringe til hendes kæreste derhjemme.. Det er jo ALT hun siger, der er forbundet med jalousi
Og så skal hun bare altid helst stikke tungen helt ned i halsen på hende eller "bagpule" hende..
Hun burde da få noget hjælp!

Men det lader da heldigvis til at Joy, tager det sådan ret afslappet..
Jeg var selv gået amok, hvis min mor havde været sådan..

Er det bare mig der er sart?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Sophie90

Nej jeg synes bestemt ikke kun det er dig! :-o haha ... Hun er i mit hoved fuldstændig sindsyg, ja! Specielt også det med hendes kat, hvor hun stak tungen ind i munden på den også ja alt det du nævner.. 

Anmeld

23. oktober 2012

Helloo

Lusi skriver:

Jeg synes hun er sindsyg

I dette program, skal de jo på ferie sammen igen og hun har lige sagt, at joy, ikke må skrive eller ringe til hendes kæreste derhjemme.. Det er jo ALT hun siger, der er forbundet med jalousi
Og så skal hun bare altid helst stikke tungen helt ned i halsen på hende eller "bagpule" hende..

Har set det nogle gange nu, og ryster på hovedet..Det lidt som om hun tænder på din datter så klamtMeeen hvad gør man ik for opmærksomheden?

Anmeld

23. oktober 2012

LilleLene

Lusi skriver:

Jeg synes hun er sindsyg

nej, jeg havde sq revet hovedet af hende

Anmeld

23. oktober 2012

Helloo

Louise17 skriver:

Har set det nogle gange nu, og ryster på hovedet..Det lidt som om hun tænder på din datter så klamtMeeen hvad gør man ik for opmærksomheden?

Hov sin*

Anmeld

23. oktober 2012

Glad Giraf

Synes også at hun er lige i overkanten for mig.,. Det der med (fra sidste sæson) at de SKULLE sove sammen en weekend om måneden...

Men tænker at hun måske har en grud til at være bekymret, aner det ikke, men tænker at man ikke ser alt...
Men igen, hun er lidt for bekymret efter min mening

Anmeld

23. oktober 2012

Mussen2

Hun er rablende skør, jeg tror personligt hun er misbruger. Jeg synes hun benytter enhver lejlighed til at få en skarp og man har set hende drikke stive whiskyer med sig selv i programmet

Anmeld

23. oktober 2012

gædde/gitte

Lusi skriver:

Jeg synes hun er sindsyg

hun er direkte pinlig og vammel!.............. føj............. kan godt forstå at hun ingen mand har....ingen mand gider da sådan en vuldgær kasse.....

Anmeld

23. oktober 2012

Lusi

Animalia skriver:

Nej jeg synes bestemt ikke kun det er dig! :-o haha ... Hun er i mit hoved fuldstændig sindsyg, ja! Specielt også det med hendes kat, hvor hun stak tungen ind i munden på den også ja alt det du nævner.. 

Ja det var pænt ulækkert

Anmeld

23. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har set det en eneste gang - og kan ikke holde til at se det igen, mest på grund af hende. Jeg synes også, datteren var uhyggeligt overbærende - som om, de havde byttet roller som mor og datter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.