Han vil skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Sikken en medfart han har givet dig. Må være hårdt 

I må forbi statsforvaltningen. Umiddelbart vil de sikkert høre den 9-årige om hvor han/hun gerne vil bo. Ellers tror jeg nu at statsforvaltningen vil se på jeres forældrekompetence og vægte højt at børnene i første omgang bliver i vante omgivelser. I stedet for at rykke dem over til en hel anden landsdel. 

Det er meget hårdt men jeg er bange for at min datter vælger far da hun er fars pige. Hun vil gøre alt for ham. Jeg kan ikke undvære hende. Hun gå til fritids aktiviteter her og har masser af veninder. Tror hun vil have det hårdt i Kbh. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

trunte89

Anonym skriver:

Det med økonomien er det jeg frygter mest  Ellers ved jeg at jeg er en god mor. 

Det bliver muligvis stramt økonomisk, men du kan jo søge boligstøtte, friplads, ordinær og ekstra ordinært tilskud hver 3. Md, og så er der børnepenge fra far hvis du har begge børn.

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg er ikke enig i at hun skal til Kbh. Han har altid arbejdet hårdt så jeg har altid været der for hende. Det er mig der laver lektier med hende og sørger for forældre møder osv. Hun er fars datter hvad hvis de spørger om hun vil med farsygehus siger ja det vil knuse mig.... Tilskud ?? Ved intet om det. Så det må jeg undersøge lidt nærmere 

Tror virkelig han skal se langt efter at få hende med permanent  Har aldrig hørt om nogen der bare har fået børnene med til en ny landsdel uden en VIRKELIG god grund.

Har også læst om andre herinde der havde de problemer, måske du kunne finde nogle af dem og se hvad svarene var 

Anmeld

23. oktober 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Det er så svært for mig at skrive dette men har ingen og tale om så jeg undskylder allerede nu. I vores familie har jeg aldrig hørt om nogen der er blevet skilt. Så jeg bliver nok den første. Jeg er på dagpenge og får ikke særlig meget faktisk den mindste sats. Vi har sammen to børn een på 2 og en på 9 min mand vil have den store med sig til Kbh . Men vi bor i Østjylland. Og jeg tror ikke at jeg kan undvære hende synes også det er synd at adskille dem. Kan min mand bo i Kbh med vores datter uden min accept ? Og kan jeg overleve med sølle 8000 om måneden. Ved ikke hvad jeg skal gøre men min mand siger at jeg bare kan aflevere begge børn til ham så vil hans søster opdrage dem bedre end mig!!!! Håber ikke at det blev for rodet

ved ikke hvordan dit budget ser ud men du kan jo få bolig støtte når du er alene med dine børn.

det er selvfølgelig noget i skal være enige om, han kan ikke bare tage dem med sig. og ellers må du jo tage den med kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.