Han vil skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Det er så svært for mig at skrive dette men har ingen og tale om så jeg undskylder allerede nu. I vores familie har jeg aldrig hørt om nogen der er blevet skilt. Så jeg bliver nok den første. Jeg er på dagpenge og får ikke særlig meget faktisk den mindste sats. Vi har sammen to børn een på 2 og en på 9 min mand vil have den store med sig til Kbh . Men vi bor i Østjylland. Og jeg tror ikke at jeg kan undvære hende synes også det er synd at adskille dem. Kan min mand bo i Kbh med vores datter uden min accept ? Og kan jeg overleve med sølle 8000 om måneden. Ved ikke hvad jeg skal gøre men min mand siger at jeg bare kan aflevere begge børn til ham så vil hans søster opdrage dem bedre end mig!!!! Håber ikke at det blev for rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det er så svært for mig at skrive dette men har ingen og tale om så jeg undskylder allerede nu. I vores familie har jeg aldrig hørt om nogen der er blevet skilt. Så jeg bliver nok den første. Jeg er på dagpenge og får ikke særlig meget faktisk den mindste sats. Vi har sammen to børn een på 2 og en på 9 min mand vil have den store med sig til Kbh . Men vi bor i Østjylland. Og jeg tror ikke at jeg kan undvære hende synes også det er synd at adskille dem. Kan min mand bo i Kbh med vores datter uden min accept ? Og kan jeg overleve med sølle 8000 om måneden. Ved ikke hvad jeg skal gøre men min mand siger at jeg bare kan aflevere begge børn til ham så vil hans søster opdrage dem bedre end mig!!!! Håber ikke at det blev for rodet

Åhh sikke da en melding

Jeg kan ikke rigtig hjælpe, men ville ikke gå uden at sende et i din retning!

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Åhh sikke da en melding

Jeg kan ikke rigtig hjælpe, men ville ikke gå uden at sende et i din retning!

Tak alligevel 

Anmeld

23. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hovedprincipperne i et barns opvækst er at det er i dets naturlige miljø og det må jo betyde at din datter har det bedst i Østjylland medmindre i selvfølgelig er enige om at hun skal til københavn eller hvis det er fordi hun gerne selv vil med jo - men direkte at kræve at hun skal flytte fra hendes venner, skole osv mener jeg ikke at han kan.

Udover det, så når du er alene så får man vel pludselig andre slags tilskud osv til sine børn - gør man ikke? Og hvis du f.eks. får en lejlighed så får du jo også boligstøtte osv osv  Så mon ikke at tingene kan lade sig gøre 

Og av for den da

Anmeld

23. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker som dig at de er synd at skille børnene ad! Og hvis hans søster alligevel er den der ska opdrage dem, ska de da ik med ham!

Nu er jeg ik alene forældre, så ved ik så meget om det, men du vil jo komme til at få børnepenge, og du ka vel søge friplads, boligstøtte hvis du bor til leje osv! Vh stine

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Hovedprincipperne i et barns opvækst er at det er i dets naturlige miljø og det må jo betyde at din datter har det bedst i Østjylland medmindre i selvfølgelig er enige om at hun skal til københavn eller hvis det er fordi hun gerne selv vil med jo - men direkte at kræve at hun skal flytte fra hendes venner, skole osv mener jeg ikke at han kan.

Udover det, så når du er alene så får man vel pludselig andre slags tilskud osv til sine børn - gør man ikke? Og hvis du f.eks. får en lejlighed så får du jo også boligstøtte osv osv  Så mon ikke at tingene kan lade sig gøre 

Og av for den da

Jeg er ikke enig i at hun skal til Kbh. Han har altid arbejdet hårdt så jeg har altid været der for hende. Det er mig der laver lektier med hende og sørger for forældre møder osv. Hun er fars datter hvad hvis de spørger om hun vil med farsygehus siger ja det vil knuse mig.... Tilskud ?? Ved intet om det. Så det må jeg undersøge lidt nærmere 

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tænker som dig at de er synd at skille børnene ad! Og hvis hans søster alligevel er den der ska opdrage dem, ska de da ik med ham!

Nu er jeg ik alene forældre, så ved ik så meget om det, men du vil jo komme til at få børnepenge, og du ka vel søge friplads, boligstøtte hvis du bor til leje osv! Vh stine

Nej vel ? Han kommer nok til at arbejde ligeså meget som han altid har gjort. Undskyld men hvor skal man søge henne?

Anmeld

23. oktober 2012

trunte89

Puh det lyder hårdt. Jeg synes du skal skynde dig at få fat i statsamtet eller mødrehjælpen eller sådan noget, og høre hvor du står.

Mht økonomien er jeg sikker på, at det nok skal løse sig for dig!

Anmeld

23. oktober 2012

Phoenix

Sikken en medfart han har givet dig. Må være hårdt 

I må forbi statsforvaltningen. Umiddelbart vil de sikkert høre den 9-årige om hvor han/hun gerne vil bo. Ellers tror jeg nu at statsforvaltningen vil se på jeres forældrekompetence og vægte højt at børnene i første omgang bliver i vante omgivelser. I stedet for at rykke dem over til en hel anden landsdel. 

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Puh det lyder hårdt. Jeg synes du skal skynde dig at få fat i statsamtet eller mødrehjælpen eller sådan noget, og høre hvor du står.

Mht økonomien er jeg sikker på, at det nok skal løse sig for dig!

Det med økonomien er det jeg frygter mest  Ellers ved jeg at jeg er en god mor. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.