Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg syntes du skal vælge noget du interessere dig for, for ellers bliver det 2 meget lange år. Hvis du da kommer igennem dem.
Der er ikke meget ved at gå i skole, hvis hoved er et andet sted
Hvorfor må det maks tage to år, om man må spørge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Men de 30 uger er sikkert noget merkantil grundforløb?
Men de 30 uger er sikkert noget merkantil grundforløb?
Tak for svar. Selv har jeg tænkt over blomsterbinder eller sundhedsservice sekretær Kender i noget til de uddannelser?
Anonym skriver: Tak for svar. Selv har jeg tænkt over blomsterbinder eller sundhedsservice sekretær Kender i noget til de uddannelser?
De sundhedsservice sekretærer jeg kender har ikke kunne få job, fordi deres uddannelse ikke er specifik nok.
Arbejdsgiverne vælger simpelthen "rigtige" klinikassistenter eller lægesekretærer i stedet
Jeg har kun hørt godt om blomsterbinderuddannelsen ... men du skal vide at selve jobbet er hårdt arbejde for hænderne - hvad jeg har hørt gennem mange
serinasmor skriver: Jeg har kun hørt godt om blomsterbinderuddannelsen ... men du skal vide at selve jobbet er hårdt arbejde for hænderne - hvad jeg har hørt gennem mange
Det tror jeg gerne. Ville du mene at det er en uddannelse når den kun tager 4 måneder?
Jupiter skriver: De sundhedsservice sekretærer jeg kender har ikke kunne få job, fordi deres uddannelse ikke er specifik nok. Arbejdsgiverne vælger simpelthen "rigtige" klinikassistenter eller lægesekretærer i stedet
Øv okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128