Spørgsmål til børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2012

Pige2009

Frk. Himmelblå skriver:

Var så lidt 

Det er jo et vigtigt valg!

Lige præcis. Nu har vi besøgt stedet og det gik over al forventning. Vores ellers så generte datter strøg nærmest lige hen og ville lege med det samme. Det er en lille børnehave, så de er mest ude, hvilket går godt i tråd med det, jeg ønsker. Desuden var de half and half af mandlige og kvindelige pædagoger og alle havde været der i en del år på næ en enkelt. Lavt sygefravær både blandt børn og voksne, så det tegner rigtig godt og min mavefornmmelse siger mig, at der kan Laura sagtens trives og have det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2012

Pige2009

serinasmor skriver:

hmm ... de kommer sikkert ind på det selv men : 

Hvad skal i selv have med (bleer (hvis hun bruger det endnu), mad, drikkedunk, hvor meget tøj osv) 

HVis hun skal have mad med om der så er en politik om hvad de skal have med / hvad de andre har med ..

Har de sukkerpolitik - hvilken og hvordan

Hvordan indkøring - og hvor længe

Er der faste bedsteforældredage

Er der faste "medbring legetøjs" dage

inviterer man hjem til fødselsdag

hvor meget er de ude og hvordan om vinteren

er de tit ude af huset ..

det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om nu  

de bliver hurtigt store de små

Tjek og spørgsmål stillet

Anmeld

24. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Baagøe skriver:

Lige præcis. Nu har vi besøgt stedet og det gik over al forventning. Vores ellers så generte datter strøg nærmest lige hen og ville lege med det samme. Det er en lille børnehave, så de er mest ude, hvilket går godt i tråd med det, jeg ønsker. Desuden var de half and half af mandlige og kvindelige pædagoger og alle havde været der i en del år på næ en enkelt. Lavt sygefravær både blandt børn og voksne, så det tegner rigtig godt og min mavefornmmelse siger mig, at der kan Laura sagtens trives og have det godt

Genialt!

Anmeld

24. oktober 2012

Pige2009

Frk. Himmelblå skriver:

Genialt!

Nemlig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.