Kan det overhovedet lade sig gøre? (g-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

testede 3+1, så jo:-)

Fedt tak for svar

Så kan det være den er god nok - selvfølgelig med risiko for Bio endnu. Hvilken test kunne du teste positivt på så tidligt? Også en High sensitiv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Jupiter

Jeg testede positivt på en almindelig strimmel test da jeg var 3+4 - jeg var selv i tvivl da den var meget utydelig, men det avr tøserne herinde ikke

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg testede positivt på en almindelig strimmel test da jeg var 3+4 - jeg var selv i tvivl da den var meget utydelig, men det avr tøserne herinde ikke

Jeg ville også have taget et billede for at få "andre øjne" på, men kan slet ikke fange den. Kan kun selv se den når jeg holder den op i lyset, og det kan ikke fanges på kamera desværre. Åh, jeg skulle have ventet med at tage den test, så jeg ikke havde fået sådan et forvirrende svar

Måske jeg om et par dage prøver på en almindelig test, tror ikke jeg har tålmodighed til at vente til på søndag!

Anmeld

23. oktober 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Jeg ville også have taget et billede for at få "andre øjne" på, men kan slet ikke fange den. Kan kun selv se den når jeg holder den op i lyset, og det kan ikke fanges på kamera desværre. Åh, jeg skulle have ventet med at tage den test, så jeg ikke havde fået sådan et forvirrende svar

Måske jeg om et par dage prøver på en almindelig test, tror ikke jeg har tålmodighed til at vente til på søndag!

Jeg testede også fem dage i træk for at være heeeeelt sikker

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg testede også fem dage i træk for at være heeeeelt sikker

Haha det er også godt at være sikker

Jeg ved heller ikke om jeg har tålmodighed til at vente hele 2 dage
Jeg har nogle stykker af de sensitive tests, som jeg ikke helt ved, om er ok, og så har jeg 4 af de almindelige liggende. Så kunne jeg jo se om der var udslag på en af de sensitive i morgen, og så tjekke efter med en afse almindelige om 2 dage

Anmeld

23. oktober 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Haha det er også godt at være sikker

Jeg ved heller ikke om jeg har tålmodighed til at vente hele 2 dage
Jeg har nogle stykker af de sensitive tests, som jeg ikke helt ved, om er ok, og så har jeg 4 af de almindelige liggende. Så kunne jeg jo se om der var udslag på en af de sensitive i morgen, og så tjekke efter med en afse almindelige om 2 dage

Ja jeg ville gøre det

Anmeld

24. oktober 2012

Anonym trådstarter

Åh hvor er det forvirrende altså! Tog en ny test her til morgen. Tog igen en High sensitive test, men der var et lille hak på testen, der hvor stregen skulle være. Det var stadig nemt at se der var to streger, men ved ikke om det hak har noget at sige. Tog så en almindelig stav test også, og der synes jeg lige at kunne ane en streg nummer 2. Hvor ville jeg dog gerne have en lille portion mere tålmodighed, så jeg kunne vente til på søndag, og få klart svar! det er bare så svært, når der muligvis er noget, så vil jeg gerne vide det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.