Kan det overhovedet lade sig gøre? (g-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg oprettede for et par dage siden dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/196317pi1/proever-at-bliv e-gravid/kan-ens-cyklus-aendre-sig-efter-en-sa.asp x

Jeg har endnu ikke fået rigtig mens, men har stadig en smule brunligt udflåd et par gange om dagen.

Jeg tog en graviditetstest for et par minutter siden. Brugte en strimmeltest, der måler fra 10 miu/ml. Der kom med det samme en streg, som ikke blev meget tydeligere i løbet af de 3 min. Kan sagtens ane stregen, men den er alt for utydlig til, at fange på et billede. Kan jeg overhovedet regne med den? Ville kun være 3+2, hvis jeg er gravid, og kan man teste så tideligt? Ved godt at der selvfølgelig er stor sandsynlighed for en BIO, hvis der er noget, men ville det kunne lade sig gøre at teste positiv allerede 3+2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg oprettede for et par dage siden dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/196317pi1/proever-at-bliv e-gravid/kan-ens-cyklus-aendre-sig-efter-en-sa.asp x

Jeg har endnu ikke fået rigtig mens, men har stadig en smule brunligt udflåd et par gange om dagen.

Jeg tog en graviditetstest for et par minutter siden. Brugte en strimmeltest, der måler fra 10 miu/ml. Der kom med det samme en streg, som ikke blev meget tydeligere i løbet af de 3 min. Kan sagtens ane stregen, men den er alt for utydlig til, at fange på et billede. Kan jeg overhovedet regne med den? Ville kun være 3+2, hvis jeg er gravid, og kan man teste så tideligt? Ved godt at der selvfølgelig er stor sandsynlighed for en BIO, hvis der er noget, men ville det kunne lade sig gøre at teste positiv allerede 3+2?

Kan du smide et billede ind af testen?

Tror det er nemmere at vurdere så..

Dog skal man passe på de teste som kan måle så lidt..

Anmeld

23. oktober 2012

LRJ

Anonym skriver:

Hej piger.

Har du været ved lægen efter din sa og få målt dit Hcg i blodet ? for hvis ikke du har det, kan der måske godt være noget i dig endnu

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

Kan du smide et billede ind af testen?

Tror det er nemmere at vurdere så..

Dog skal man passe på de teste som kan måle så lidt..

Jeg kan overhovedet ikke fange stregen på et billede. Der er ikke nok lys til at man kan se noget på den. Så et billede vil nok ikke gøre den store forskel

Jeg synes bare det er vildt, hvis den kan blive svagt positiv allerede ved 3+2!

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Har du været ved lægen efter din sa og få målt dit Hcg i blodet ? for hvis ikke du har det, kan der måske godt være noget i dig endnu

Ja, det har jeg. Der er intet hcg tilbage. Fik taget 2 blodprøver, den første var meget lav, og den 2. var helt negativ.

Anmeld

23. oktober 2012

babyonboard

Alså jeg testede positiv 3+4 dengang jeg blev gravid og min test streg var heller ikke særlig tydelig skulle ligge testen under en lampe for at kunne se den rigtig og har i dag en dejlig datter på 1 år, det er ikke fordi jeg skal sætte kriller i hovedet på dig, men det kan sagten ske du er gravid.

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

lottepigen12 skriver:

Alså jeg testede positiv 3+4 dengang jeg blev gravid og min test streg var heller ikke særlig tydelig skulle ligge testen under en lampe for at kunne se den rigtig og har i dag en dejlig datter på 1 år, det er ikke fordi jeg skal sætte kriller i hovedet på dig, men det kan sagten ske du er gravid.

Okay, dejligt du fik en dejlig datter

Jeg ønsker også brændende at være gravid. Men har ikke rigtig tænkt så meget over det efter min SA, da jeg troede der ville gå meget lang tid inden kroppen ville være sig selv igen. Jeg tør bare ikke rigtig stole på den. Så ville derfor gerne høre, om der er nogen der har prøvet at teste positiv så tidligt, eller om det slet ikke han lade sig gøre

Anmeld

23. oktober 2012

FruK

Anonym skriver:

Okay, dejligt du fik en dejlig datter

Jeg ønsker også brændende at være gravid. Men har ikke rigtig tænkt så meget over det efter min SA, da jeg troede der ville gå meget lang tid inden kroppen ville være sig selv igen. Jeg tør bare ikke rigtig stole på den. Så ville derfor gerne høre, om der er nogen der har prøvet at teste positiv så tidligt, eller om det slet ikke han lade sig gøre

Jeg aner ikke om det kan lade sig gøre at teste positiv så tidligt...

Men i forhold til det andet - at teste positiv efter abort, kan jeg sige, at jeg testede positiv 6 uger efter abort uden at have haft mens. Så det kan i hvert fald lade sig gøre - kroppen er ikke nødvendigvis længe om at blive sig selv igen.

Prøv at teste igen om et par dage, og se om stregen er blevet tydeligere.

Anmeld

23. oktober 2012

Muffinmus

testede 3+1, så jo:-)

Anmeld

23. oktober 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg aner ikke om det kan lade sig gøre at teste positiv så tidligt...

Men i forhold til det andet - at teste positiv efter abort, kan jeg sige, at jeg testede positiv 6 uger efter abort uden at have haft mens. Så det kan i hvert fald lade sig gøre - kroppen er ikke nødvendigvis længe om at blive sig selv igen.

Prøv at teste igen om et par dage, og se om stregen er blevet tydeligere.

Tak for dit svar

Jeg tror jeg ser om jeg har tålmodighed til at vente til på søndag, hvor jeg forventer mens men dejligt at høre, at det godt kan lade sig gøre at blive gravid hurtigt efter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.