Synes der er længe til søndag.... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

CH2012

lau85 skriver:

I dag har jeg været hjemme fra arbejde, da jeg har haft det dårligt, og tror det bliver til en dag mere i morgen  

Hvad skal du have dagene til at gå med indtil søndag?

Tror kun der er to, som kender til vores PB, da jeg har spurgt min søster til råd og min bedste veninde.. .

Hvad med jeres projekt, hvor mange kender til det?

Øv øv... Hvad får du så dagen til at gå med når du er hjemme?

Her til aften har jeg store smerter i maven og henover brystkassen - tror det er noget mavesyre. Er ikke helt sikker, men nu slapper jeg bare helt af. Regner med at skulle afsted på arbejde imorgen, torsdag og fredag. Efter arbejde på fredag, ved jeg dog ikk helt hvad jeg skal. Slappe lidt af, tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

lau85

CH2012 skriver:

Øv øv... Hvad får du så dagen til at gå med når du er hjemme?

Her til aften har jeg store smerter i maven og henover brystkassen - tror det er noget mavesyre. Er ikke helt sikker, men nu slapper jeg bare helt af. Regner med at skulle afsted på arbejde imorgen, torsdag og fredag. Efter arbejde på fredag, ved jeg dog ikk helt hvad jeg skal. Slappe lidt af, tror jeg...

Jeg har set en del fjernsyn   men også lavet lidt hverdagsting, når jeg havde det godt.. Synes bare det har murren en del i maven hele dagen, og været dårlig efter hver måltid

Anmeld

23. oktober 2012

CH2012

lau85 skriver:

Jeg har set en del fjernsyn   men også lavet lidt hverdagsting, når jeg havde det godt.. Synes bare det har murren en del i maven hele dagen, og været dårlig efter hver måltid

Okay... Jeg har heldigvis ikke haft så meget murren i underlivet i dag, men øv hvor har smerterne i maven her i dag gjort ondt.

Men altså, med hensyn til hvor mange der kender til det, så er det kun en af mine veninder. Og synes det er rigtig hårdt, ikke at sige noget til mine forældre og søstre. Men vi vil gerne vente og overraske dem Synes du det er svært at holde hemmeligt? Er det jeres første?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.